Naapurintalon äijä piti mua hieman kahelina, silloin ku mopotti vielä seisoskeli ulkona parkkiksella.
Mulla oli mopotissa levylukko, ohjaus lukittuna, peitto päällä ja kaiken kruununa noin 2 metriä kettinkiä pyörästä tolpan ympärille ja riippulukolla kiinni!
Äijä kävi monena iltana naureskelemassa, kun ajosta tultuani rupesin puuhastelemaa pakollisia kuvioita... "Eihän täällä nyt mitään varkaita pyöri, rauhallinen alue, turhaa ylireagointia"
Kunnes parin viikon kuluttua äijän uudenkarhee Kawa otti ja katosi toisiin maisemiin!
äijän puolesta, mutta toisaalta en voinu olla mainitsematta siitä, kuinka mun turvallisuusjärjestelyjä morkkasi...
Nyt
mopotti asustaa tallissa ja sillä on siellä kaverikin, ettei tarvi yksin seisoskella ja talveksi aattelin sille vielä laittaa seuranhakuilmotuksen, jos joku vaikka haluais tuoda oman mopottinsa sille kaveriks.
Mikähän noissa kyseisissä malleissa rosmoja viehättää, ovatko helpompia kaupata eteenpäin ku sportimmat? Oon antanu itelleni kertoa, että valtaosa varastetuista puretaan osiksi eikä yritetäkään myydä eteenpäin, liekkö sitten pitää paikkaansa...
Onko jonkun merkin tai mallin osia helpompi saada kaupaksi kuin toisen?