Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuo kuvan jopo ei ole Street Triple 675 !!!
? Kovasti on kyllä Street Triplen näköinen, ei ole yksipuoleinen takahaarukka eli Speedi se ei ole joten vaihtoehdot jää vähiin![]()
Toivottavasti pyörä löytyy ehjänä!

Niin, huomautan siis että pointtini olikin nimenomaan että ainoa mihin tuon voisi sekoittaa on Speed Triple jossa on yksipuoleinen haarukka, toisin kuin kuvan pyörässä. Eli eipä tuo voi mikään muu olla kuin se miksikä aloittaja sen on jo maininnut eli Street Triple
No anteeksi täältä. Kaiketi tuota on ollu tuplaputkilla joskus männävuosina.
Pitäis ottaa silimä kätee enneku avautuu![]()
Päivitys tähän - pyörä löytyi Keravalta virkavallan toimesta. ”Tutun talon” pihasta niinkuin poliisi asian ilmaisi, uusiksi ei mene kuin virtalukko.
Hyvä, että löytyi. Itse suunnittelemassa ekan pyörän hankintaa ja juuri kanssa Kallion kulmilla asustelen. Tuossa ei ilmeisesti ollut ajonestoa? Toki eihän sekään estä lukon rikkomista ja pyörän pois taluttamista - hupiajelulle tosin ei pääse niin helposti. Ehkä varashälytin sitten pitäisi osan poissa kun tulee ihan riittävästi mekkalaa ja Kalliokin tiheään asuttua aluetta.
Levyjarrulukko hidastaa/estää merkittävästi luvatonta käyttöönottoa.Hyvä, että löytyi. Itse suunnittelemassa ekan pyörän hankintaa ja juuri kanssa Kallion kulmilla asustelen. Tuossa ei ilmeisesti ollut ajonestoa? Toki eihän sekään estä lukon rikkomista ja pyörän pois taluttamista - hupiajelulle tosin ei pääse niin helposti. Ehkä varashälytin sitten pitäisi osan poissa kun tulee ihan riittävästi mekkalaa ja Kalliokin tiheään asuttua aluetta.

Ragoiko kukaan siihen hälytykseen millään lailla? jos ei itse ole paikalla.
Kaikenlaiset lukothan saa murrettua ja pröö varas vie vaikka miten yrittäisi estää, mutta narkkiset ja muut ammattitaidottomat peelot pysyvät ainakin poissa jarrulevyn lukitsemisella, sen takimmaisen.
Tuollainen jarrulevyyn niin ei ainakaan lukkoa saa kovin helpolla irti.
http://www.lukkotehdas.fi/fi/tuotteet/abloy-riippulukot/abloy-riippulukko-pl362
Levyjarrulukko hidastaa/estää merkittävästi luvatonta käyttöönottoa.![]()