Varastettu - Triumph Street Triple

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mollila
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mollila

Turvallisuusriski
Broidilta on nussittu viikonlopun aikana Kalliosta Triumph Street Triple 675 2008. Jos joku epämääräinen myyjä kaupittelee niin viestiä vaan mulle. Löytäjälle palkkio ja syylliselle tarjolla Helsingin Tarmon voimanosto- ja kamppailulajien osastovierailu.

Oisko kuvaa laittaa ja rekisterinumeroa? Ettei mee ihan arvailuksi...

Rek no. WL-569, kuva ohessa

Liitetiedostot

• FA60A224-CCE0-460E-9C79-93891B00E1B0.jpg
    FA60A224-CCE0-460E-9C79-93891B00E1B0.jpg
    19,8 KB · Katselut: 362
? Kovasti on kyllä Street Triplen näköinen, ei ole yksipuoleinen takahaarukka eli Speedi se ei ole joten vaihtoehdot jää vähiin :dunno: :)-

Toivottavasti pyörä löytyy ehjänä!

No anteeksi täältä. Kaiketi tuota on ollu tuplaputkilla joskus männävuosina.
Pitäis ottaa silimä kätee enneku avautuu:(

Helvetti soikoon :rant:
Olipa Kalliossa koitettu mun Monsteriakin ottaa ajoon 4. linjalta Tuska-viikonlopun aikana.
Virtalukon suojapellissä oli pieniä jälkiä, mutta kaikki oli muuten ehjää.
Nyt on hommattu jarrulevylukko edes näön vuoksi.

Päivitys tähän - pyörä löytyi Keravalta virkavallan toimesta. ”Tutun talon” pihasta niinkuin poliisi asian ilmaisi, uusiksi ei mene kuin virtalukko.

Päivitys tähän - pyörä löytyi Keravalta virkavallan toimesta. ”Tutun talon” pihasta niinkuin poliisi asian ilmaisi, uusiksi ei mene kuin virtalukko.

Hyvä, että löytyi. Itse suunnittelemassa ekan pyörän hankintaa ja juuri kanssa Kallion kulmilla asustelen. Tuossa ei ilmeisesti ollut ajonestoa? Toki eihän sekään estä lukon rikkomista ja pyörän pois taluttamista - hupiajelulle tosin ei pääse niin helposti. Ehkä varashälytin sitten pitäisi osan poissa kun tulee ihan riittävästi mekkalaa ja Kalliokin tiheään asuttua aluetta.

Hyvä, että löytyi. Itse suunnittelemassa ekan pyörän hankintaa ja juuri kanssa Kallion kulmilla asustelen. Tuossa ei ilmeisesti ollut ajonestoa? Toki eihän sekään estä lukon rikkomista ja pyörän pois taluttamista - hupiajelulle tosin ei pääse niin helposti. Ehkä varashälytin sitten pitäisi osan poissa kun tulee ihan riittävästi mekkalaa ja Kalliokin tiheään asuttua aluetta.

Reagoiko kukaan siihen hälytykseen millään lailla? jos ei itse ole paikalla.

Kaikenlaiset lukothan saa murrettua ja pröö varas vie vaikka miten yrittäisi estää, mutta narkkiset ja muut ammattitaidottomat peelot pysyvät ainakin poissa jarrulevyn lukitsemisella, sen takimmaisen.

Tuollainen jarrulevyyn niin ei ainakaan lukkoa saa kovin helpolla irti.

http://www.lukkotehdas.fi/fi/tuotteet/abloy-riippulukot/abloy-riippulukko-pl362

Viimeksi muokattu:
Levyjarrulukko hidastaa/estää merkittävästi luvatonta käyttöönottoa. :;):

Ragoiko kukaan siihen hälytykseen millään lailla? jos ei itse ole paikalla.

Kaikenlaiset lukothan saa murrettua ja pröö varas vie vaikka miten yrittäisi estää, mutta narkkiset ja muut ammattitaidottomat peelot pysyvät ainakin poissa jarrulevyn lukitsemisella, sen takimmaisen.

Tuollainen jarrulevyyn niin ei ainakaan lukkoa saa kovin helpolla irti.

http://www.lukkotehdas.fi/fi/tuotteet/abloy-riippulukot/abloy-riippulukko-pl362

Haluaisin uskoa, että reagoi. Suomessa kuitenkin yleisesti ihmiset suhteellisen lainkuuliaisia ja jos ikkunan alla sattuisi hälytys alkaa parkumaan vaikka yöllä, niin kyllä siihen porukka herää ja saattaa tulla ikkunaan. Ja jos voro huomaa, että pyörässä on hälyt, niin ehkä sitten etsii jostain läheltä helpomman kohteen?

Omassa tilanteessa pyörä olisi korttelin sisäpihalla ja tässä kyllä kaikuu sen verran, että jos joku häly lähtee käyntiin niin sen kyllä kuulee ja varmasti myös naapureita ryntää ikkunaan, kuten itsekin. Käytännössä kuitenkin näköetäisyys olisi omaan omaisuuteen ikkunasta.

Viimeksi muokattu:
Levyjarrulukko hidastaa/estää merkittävästi luvatonta käyttöönottoa. :;):

Itsehän en edes tiennyt, että tuollaisia on - piti googlata. Eli normaalin varashälyttimen sijaan tuollainen ja näköjään noitakin saa myös hälyttävää mallia?

Back