Varikkoteltta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jyri

New member
Mietin tässä varikkotelttaa. Ruotsalaiset myyvät kohtuuhinnalla pikatelttaa joko teräksisenä (n. 43 kg) tai alumiinisena (n. 33 kg).

www.sids.se

Teräksinen 3,0 0m x 4,5 m olisi likimain 350 € ja alumiininen luokkaa 500 €...?

Onko jollakulla kokemusta näistä? Jotain kiinalaisia ovat, mutta ovatko käyttökelpoisia?

CIMG1488.jpg

4MX4M%20instant%20shelter%20(11).jpg

Ei ole kokemuksia, muuta kuin näistä
Ei ole välttämättä yhtä nopea kasata, mutta laadukas on ollut ja näyttäisi olevan samoissa hintaluokissa.

Itselläni käytössä Claes Ohlssonilta ostettu pikakatos, maksoi muistaakseni 79€ + seinät. Hyvin on toiminut, helppo ja nopea asentaa, eikä maksanutkaan paljon...

Onhan se suht kevyt rakenteinen, mutta who cares, se toimii katoksena...

Haaralalla on 6x4m Joretuotteen teltta myynnissä hintaan E 350. Voin pistää yhteystietoja privana.
062802jumpie_prv.gif

Joretuotteen teltat on todella tukevia ja ne ei ole niitä jotka lentää leijan lailla kun tuuli kunnolla puhaltaa. Fakta on kuitenkin että niitä ei koota/pureta lähellekään samalla nopeudella kuin pikatelttaa.

Tuon Jyrin esittämän pikateltan saa sateellakin pystyyn alle kahdessa minuutissa. itse ostin moisen laitoksen ison veden takaa. Sääli että tuli tästä juttua näin myöhään, sillä maksoin tuosta tuplahinnan ja kinukit sen "jenkiläisenkin" teltan on kasannu. Haittana tosiaan se että noita lisäpainoja todella tarvitaan mukana. Vesikannut vie paljon tilaa jotan en pidä kamalan hyvänä vaihtoehtona teräspainot on pieniä mutta niitä on sitten roudattava mukana.

Sitten on vielä sellainen juttu, kun tuon teltan kuivaaminen. Tuo joren teltta ei ole kiva panna kuivumaan sateen jäljiltä, joten se jää helposti tekemättä. Pikateltta on helppo kuivattaa kun sen avaa kattoineen päivineen nopeasti ja seinät vaan nurkista kiinni.

Yhden ajopäivän takia ei helpostikaan tule joren telttaa koottua vaikka aurinko paistaisi kuinka ja tekisi mieli olla varjossa.

Tekstistä on varmasti havaittavissa että kirjoittaja on laiskempaa sorttia. Mikäli on vähän energisempi tyyppi niin tuo jore on ihan kohdallaan. Nämä on omakohtaisia kokemuksia ainakin tuon joren suhteen. Pikatelttaa olen vasta kahdesti avannut.

Mietin tässä varikkotelttaa. Ruotsalaiset myyvät kohtuuhinnalla pikatelttaa joko teräksisenä (n. 43 kg) tai alumiinisena (n. 33 kg).

www.sids.se
Tollanen 3x3 alumiinisetti lähti tilaukseen.. Ei olis kyllä tullut muuten ostettua, mutta kun halvalla sai, ja vielä yllytettiin
biggrin.gif
sanos muuta, laittelin kans tilaukseen hopeisen ikkunallisen 3x4,5m kapistuksen ja myyn halavalla sen 3x3m teltan (200€)

Mää tilasin kans 3x3 metrisen teltan. Tietysti peltirunkoisena, koska Ducatissakin sellainen on.
biggrin.gif

Jep jep...
Itse kanssa tilasin pari kappaletta 3*3 metrin teräsrunkoista telttaa.
Ja sitä itse asiassa lähinkin kyselemään, että onko kukaan saanut vielä rahoille vastinetta.
Oon tässä viikon sisällä lähettänyt pari kyselyviestiä, että milloinkohan mahdollisesti tulee teltat, mutta ei oo paljon kuulunut.
Rupee vaan kohta olemaan tarvetta...

Myydään lähestulkoon käyttämätön Joretuotteen tekemä varikkoteltta.

EDITOITU

MYYTY !

Ja sitä itse asiassa lähinkin kyselemään, että onko kukaan saanut vielä rahoille vastinetta.
Oon tässä viikon sisällä lähettänyt pari kyselyviestiä, että milloinkohan mahdollisesti tulee teltat, mutta ei oo paljon kuulunut.
Rupee vaan kohta olemaan tarvetta...
Eikös siinä kimppatilauksessa sanottu että tämän kuun aikana tulevat. Pari viikkoa sitten Stig-Ove Swenson sidsiltä soitteli yhden teltan väristä, kun piti sitä vaihtaa ja sanoi että teltat oli juuri valmistusvaiheessa. Eiköhän ne sieltä ajallaan tule.

Back