Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voishan sen väkisinmakuupussin lisäks olla joku mukava ja kaunis mopoilija typykkä vieresKemorassa ainakin onnistuu varikolla majoittuminen hyvin. Sähköä on saatavilla ja wc & suihkukin käytössä.. Mitä muuta sitä ihminen kaipaa makuupussin lisäksi![]()
En viitsinyt heti masentaa, mutta vieressä on...No voishan sen väkisinmakuupussin lisäks olla joku mukava ja kaunis mopoilija typykkä vieresKemorassa ainakin onnistuu varikolla majoittuminen hyvin. Sähköä on saatavilla ja wc & suihkukin käytössä.. Mitä muuta sitä ihminen kaipaa makuupussin lisäksi
Niinku tos mun naapuris!harmi ku se ei oo mun vieres![]()
![]()
External linking is forbidden... Eipä masenna yhtään.En viitsinyt heti masentaa, mutta vieressä on...No voishan sen väkisinmakuupussin lisäks olla joku mukava ja kaunis mopoilija typykkä vieresKemorassa ainakin onnistuu varikolla majoittuminen hyvin. Sähköä on saatavilla ja wc & suihkukin käytössä.. Mitä muuta sitä ihminen kaipaa makuupussin lisäksi
Niinku tos mun naapuris!harmi ku se ei oo mun vieres![]()
![]()
T Ä L L A I N E N