• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varikolla yöpyminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnttiJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

AnttiJ

New member
Mahtaako olla sallittua yöpyä autossa varikolla Alastarossa / Kemorassa / Botniaringillä vai pitääkö joka päivä pakata kaikki kamat mukaan ja etsiytyä muualle majoittumaan?
Hyviä vinkkejä majapaikoista yksin yöpyjälle otetaan vastaan
bowdown.gif

Kemorassa ainakin onnistuu varikolla majoittuminen hyvin. Sähköä on saatavilla ja wc & suihkukin käytössä.. Mitä muuta sitä ihminen kaipaa makuupussin lisäksi  
smile_org.gif

Kemorassa ainakin onnistuu varikolla majoittuminen hyvin. Sähköä on saatavilla ja wc & suihkukin käytössä.. Mitä muuta sitä ihminen kaipaa makuupussin lisäksi  
smile_org.gif
No voishan sen väkisinmakuupussin lisäks olla joku mukava ja kaunis mopoilija typykkä vieres
smile_org.gif
Niinku tos mun naapuris!harmi ku se ei oo mun vieres
sad_orig.gif

smile_org.gif
No voishan sen väkisinmakuupussin lisäks olla joku mukava ja kaunis mopoilija typykkä vieres
smile_org.gif
sad_orig.gif
En viitsinyt heti masentaa, mutta vieressä on...

T Ä L L A I N E N

smile_org.gif
smile_org.gif
sad_orig.gif
En viitsinyt heti masentaa, mutta vieressä on...

T Ä L L A I N E N
External linking is forbidden... Eipä masenna yhtään.

Back