• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varmatoimisempi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zenitani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

zenitani

New member
Kummasta näistä noin periaatteessa voisi saada luotettavamman ja pitkäikäisemmän ajokumppanin? Honda CBR 900 -96 58tkm vai Suzuki GSX-R 750 -99 51 tkm. Onko mitään tunnettuja tyyppivikoja jotka kannattaa tarkistaa ostossa? Huom kysymys yleistasolla.

Kyl mää vaan ceebbarin puoleen menisin tossa kohtaa, aika harvon jos koskaan niissä ihmeitä vikoja on. Ja jos on niin purkaamot on esim. motteja ym. osia täynnä.

Eihän noista kumpikaan mikään kawasaki ole,luotettavia molemmat.
Riippuu tietysti miten on pidetty ja tuuristakin kiinni.
Mulla oli suzuki gsx-r 1100 vm93 ja ajettu 110tkm kun myin pois ja ihan hyvin pelasi sekin...

Mulla oli suzuki gsx-r 1100 vm93 ja ajettu 110tkm kun myin pois ja ihan hyvin pelasi sekin...
Ja yheskytluvun loppupuolen Kawoissahan on ollut hirveästi ongelmia? Huoh..

Aloittajalle: molemmat noista varmasti hyviä pelejä vielä pitkäksi aikaa, jos on vaan huollettu ja pidetty kunnossa. Mä menisin melkein sen mukaan, että testit molemmilla ja kummasta tykkään / kroppas tykkää enemmän. Ja tietenni kumpi hivelee enemmän silmää.

- P

Molemmat vehkeet ainakin maineeltaan mallia luotettava joten valinnan suhteen suosittelisin kriteeriksi mopon kuntoa ja sitä kumpi tuntuu ja näyttää silmääsi paremmalta.

Tuli se Blade sitte hankittua.
062802moto_prv.gif

Onnea vaan. Juuri tuli Bilteman parkkipaikalla ihailtua tuollaista bleidiä... Suhteellisen kisanen tuo 900RR kun tottunut silmäilemään noita kuussatasia ysäri-sebareita.  
wink.gif

Unohditko mutta sanan tuosta lauseesta?  
tounge.gif

Eihän noista kumpikaan mikään kawasaki ole, mutta luotettavia molemmat.  
biggrin.gif
biggrin.gif

1100cc I/Ö giksua ei kannata verrata noihin.. Siinä on aika kuningaspeli moottorin osalta. Harmittaa kun tuli myytyä sellainen, silloin kun ei vielä tajunnut, että miehellä voi olla vähän useampikin moottoripyörä...

EDIT: toi olikin 93:nen josta puhuit. no, hyvä peli varmaan sekin vaikka veden kanssa siinä jo läträtäänkin..
biggrin.gif

Back