okvp
MotOrg ry
Tulipa sitten könyttyä Ahveniston suolenkillä, mopo lähti alta hitaan vasurin jälkeisessä nopeassa vasurissa. En edes ajanut lujaa, ensimmäinen setti, josta olin ehtinyt kiertää muutaman tarkastuslenkin ja lisäsin vähän vauhtia. Kaatumakohta oli kostea ja todella liukas. Rata ko. suolenkin mutkassa ei ollut kuiva vaikka sadetta ei ole ollut päiviin, kello lähenteli jo yhtä ja oli 20C lämmintä. Kaste on nyt syksyllä voimakas ja Ahveniston suolenkki on alhaalla puiden varjossa, joten se ei näköjään kuiva kunnolla (ainakaan ennen klo 13) edes lämpimänä päivänä.
Itselle ei käynyt mitään, nahkapuku sai hieman lisää katu-uskottavuutta ja pyöräkin säilyi kohtuu pienillä vaurioilla. Etuhäkki + etukate meni palasiksi, tankissa, ja takakatteessa on sorasta tulleita naarmuja yms. Kaatumatatti ja kiinteät tapit suojasivat hyvin.
Nyt sitten tarvitsisi 07-08 R1:n ainakin etuhäkin (löytyi jo!), vasemman valon, yläkatteen ja vasemman peilin... Ja jos sattuu löytymään naarmuttomia vasemman puoleisia katteita+ tankinmuovi siniseen -08 mallin R1, niille voisi myös olla tarvetta.
Itselle ei käynyt mitään, nahkapuku sai hieman lisää katu-uskottavuutta ja pyöräkin säilyi kohtuu pienillä vaurioilla. Etuhäkki + etukate meni palasiksi, tankissa, ja takakatteessa on sorasta tulleita naarmuja yms. Kaatumatatti ja kiinteät tapit suojasivat hyvin.
Nyt sitten tarvitsisi 07-08 R1:n ainakin etuhäkin (löytyi jo!), vasemman valon, yläkatteen ja vasemman peilin... Ja jos sattuu löytymään naarmuttomia vasemman puoleisia katteita+ tankinmuovi siniseen -08 mallin R1, niille voisi myös olla tarvetta.