• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

!VAROITUS!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Torna

New member
Varoitus kirkkonummella asuvat, pitäkää pyöristänne huolta parkkipaikalla.

Tänään noin kello 13.30-15.00, oli joku käynyt kaatamassa kawasakini parkkipaikalla
kaboom.gif
olin juuri pessyt pyörän ja mennyt nukkumaan... noin 2h unien jälkeen menin katsomaan pyörää miltä lopputulos näyttää... huomasin heti että katteet olivat naarmuilla, jarrukahvassa naarmuja ja maassa oli pyörän kaatumisesta tullut jälki, eli joku oli käynyt ilmeisesti istumassa päällä ja kaatanut (vahingossa/tahallaan) ja tämän jälkeen nostanut pyörän, sillä myös tukipala mitä käytän oli eri asennossa.

kaboom.gif

Ottaa kyllä pattiin, nyt niin paljon että taidan lähteä ryypiskelemään...
veryangry.gif
Huomenna sitten asemalle kuvien kanssa.

Kannatan aina mieluummin irlantilaistyylisiä hautajaisia,vainaja on kuallu,eikä enää herää vaikka kuinka itkis,parempi muistella iloisia asioita eikä vaipua synkkyyteen,kyllä maailmaan vitutusta mahtuu,mielestäni on parempi suhtautua ikäviin asioihin enempi ns.savolaishumorilla ja ehkä sillä on jopa mielialaakohottavampi vaikutus myös vahigon kärsijään. Tottakai tpyrän kaatuminen minuakin vituttaa,ja ensimmäiseksi vetäisin naapuria turpaan,mutta mitä pikemmin se vitutus on ohi,aina parempi. Tsemppiä vaan kaverille,eiköhän syyllinenkin selviä tai vakuutus korvaa
033102beer_1_prv.gif
näin puhuu tuore XX omistaja,...miten lie jos sattus omalle kohalle?
cool.gif

Kannatan aina mieluummin irlantilaistyylisiä hautajaisia,vainaja on kuallu,eikä enää herää vaikka kuinka itkis,parempi muistella iloisia asioita eikä vaipua synkkyyteen,kyllä maailmaan vitutusta mahtuu,mielestäni on parempi suhtautua ikäviin asioihin enempi ns.savolaishumorilla ja ehkä sillä on jopa mielialaakohottavampi vaikutus myös vahigon kärsijään. Tottakai tpyrän kaatuminen minuakin vituttaa,ja ensimmäiseksi vetäisin naapuria turpaan,mutta mitä pikemmin se vitutus on ohi,aina parempi. Tsemppiä vaan kaverille,eiköhän syyllinenkin selviä tai vakuutus korvaa
033102beer_1_prv.gif
näin puhuu tuore XX omistaja,...miten lie jos sattus omalle kohalle?
cool.gif
Naapuri ois vainaa..
wink.gif

Mun poika ajoi cebarilla tänää metsään,oli tulossa mun luo ja meidän piti mennä vaihtaan uus takakumi.Poika ajoi tuolla Sauvon suunnassa mutkatietä ja sieltä tuli mutkan takaa hiace keskellä tietä ja kovaa,poika joutui väistämään ojaan,lensi ohjauksen yli,vasen kylki moposta paskana,vilkut lensi helvettiin asti,pojan kypärä paskanaarmuilla,uudet ajovaatteet(onneksi oli kunnon varusteet)naarmuilla.

Hiacemiäs katsoi ikkunasta taakseen ja näki tapahtuman,ei pysähtynyt.

Soitin häkeen,jonotin vittu 5 min,soitin lähimmälle posliiniasemalle jonka numerot eivät vastanneet,soitin seuraavaan,siellä puhuin tutkintasihteerin kanssa joka yritti etsiä vapaata posliinia,vapaa löytyi,siltä sain numeron väärän paikkakunnan posliiniasemalle,samaan joka ei siis vastannut,lopputulos: Menkää maanantaina kyseiselle asemalle tekeen rikosolmoitus! Ehhehehehhheh

Katsomme kuinka tässä vielä käy,hiacemiästä ei posliinit edes yritä etsiä,ja mitenkä vakuutus suhtautuu? No kaikki kaskot on,poika on ok mutta varmasti asia painaa mieltä pitkän aikaa.

Poika ajoi tuolla Sauvon suunnassa mutkatietä ja sieltä tuli mutkan takaa hiace keskellä tietä ja kovaa,poika joutui väistämään ojaan,lensi ohjauksen yli,vasen kylki moposta paskana,vilkut lensi helvettiin asti,pojan kypärä paskanaarmuilla,uudet ajovaatteet(onneksi oli kunnon varusteet)naarmuilla.

On mullaki teini.Enkä ala kyseenalaistamaan tapahtumaa, mutta,...ei kuten sanoin, en epäile! paskajuttu, onneks ei poju kärsinyt, se kai on suht tärkeetä, eikö?
Koitetaan olla esimerkkinä kakruille,...tääl on kans mopoilija kypsymässä
cool.gif

(ja muuten,..ite epäilen AINA että poika valehtelee, ja se on suuri virhe, jonka takia en enää ainakaan kerro sille että epäilen,...(koska useimmiten olen väärässä)SEKAVAA, eikö vain?elämä on.

Voi perkele tommosia
veryangry.gif

Itse pikku hiljaa vakuuttunut siitä, että omakotitalo on ainoa vaihtoehto mielellään muutama automaatti kk pesäke liikkeentunnistimilla joka nurkassa viel ettei kaiken maailman narkkarit yms. pääse pihoille tekemään tuhojaan.
veryangry.gif

Mun poika ajoi cebarilla tänää metsään,oli tulossa mun luo ja meidän piti mennä vaihtaan uus takakumi.Poika ajoi tuolla Sauvon suunnassa mutkatietä ja sieltä tuli mutkan takaa hiace keskellä tietä ja kovaa,poika joutui väistämään ojaan,lensi ohjauksen yli,vasen kylki moposta paskana,vilkut lensi helvettiin asti,pojan kypärä paskanaarmuilla,uudet ajovaatteet(onneksi oli kunnon varusteet)naarmuilla.

No kaikki kaskot on,poika on ok mutta varmasti asia painaa mieltä pitkän aikaa.
Voi ristus...  
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Poika ajoi tuolla Sauvon suunnassa mutkatietä ja sieltä tuli mutkan takaa hiace keskellä tietä ja kovaa,poika joutui väistämään ojaan,lensi ohjauksen yli,vasen kylki moposta paskana,vilkut lensi helvettiin asti,pojan kypärä paskanaarmuilla,uudet ajovaatteet(onneksi oli kunnon varusteet)naarmuilla.

On mullaki teini.Enkä ala kyseenalaistamaan tapahtumaa, mutta,...ei kuten sanoin, en epäile! paskajuttu, onneks ei poju kärsinyt, se kai on suht tärkeetä, eikö?
Koitetaan olla esimerkkinä kakruille,...tääl on kans mopoilija kypsymässä
cool.gif

(ja muuten,..ite epäilen AINA että poika valehtelee, ja se on suuri virhe, jonka takia en enää ainakaan kerro sille että epäilen,...(koska useimmiten olen väärässä)SEKAVAA, eikö vain?elämä on.
Toi tuli myös mun mieleeni,mutta se oli tapahtunut pojan tulosuunnasta ennen mutkaa,ei mutkassa tai jälkeen mutkan,niin siitä päättelin että näin tosiaan olisi käynyt.
Ja kloppi on kyllä ihmeen rehellinen ollu,ei se oikeen vissin osaakaan valehdella.. ja korjaukseen mopo menee joka tapauksessa olisi syy kenen tahansa,ja noottia tulee joka tapauksessa,on se vika kenen tahansa,noottia siksi että ymmärtäisi mennä joka kerta mutkaan tai risteykseen sillä silmällä että sieltä tulee puimuri. Toisaalta mulla on ollu niin vitusti tikkejä elämän aikana,että ihme että tässä mopoillaan,ja kai niiden tikkien takia sitä pitää aina opettaa lastaan ettei sille niitä tikkejä..
wink.gif

Kyllä se on pressu, siis paikalleen kun pyörää ei käytetä. Ei nää keppanajuipit viitti sitä pois ottaa eikä päälle istua.
confused_orig.gif

Voi perkele tommosia  
veryangry.gif

Itse pikku hiljaa vakuuttunut siitä, että omakotitalo on ainoa vaihtoehto mielellään muutama automaatti kk pesäke liikkeentunnistimilla joka nurkassa viel ettei kaiken maailman narkkarit yms. pääse pihoille tekemään tuhojaan.  
veryangry.gif
mulla on just tollanen systeemi,....
cool.gif

nillä security.comissa on aina kaheksan vartijaa kattomassa ettei mun kolmentonnin pyörää kaadeta tai jotain, onneks on;kerrankin käveli siili, ihan selvästi aikoi tehä jotain,...
sanon vaan ettei kävele enään,...
062802jumpie_prv.gif

{tässä jutussa ei ole mitään pohjaa, eikä se liity mihinkään,..oikeesti!}

Ja kloppi on kyllä ihmeen rehellinen ollu,ei se oikeen vissin osaakaan valehdella..
Ei todellakaan mitään henkilökohtaista vaan omakohtaista seuraavassa. 11 - 18 ikävuosien välillä, omien eikä kavereiden edesottamuksilla, ollut järjen kanssa mitään tekemistä. Vaikka valheet ehkä olivat "pieniä" niin sitä kusetetaan keneen se parhaiten uppoaa. Ikävä kyllä se on omat vanhemmat jotka katsovat lapsen elämää sateenkaarilasien läpi. Ne ketkä kovemmin valvovat, niiden lapset taitavammiksi oppivat.

Kaikki rupeaa hämärtymään kun ikää tulee lisää ja aika kultaa muistot blaablaablaa. Totuus on kuitenkin se, että aika perkeleen kirjastokortin sauhuttaja saa olla jollei mitään vanhempiensa kieltämää / lainvastaista tuossa iässä tee.

Ja kloppi on kyllä ihmeen rehellinen ollu,ei se oikeen vissin osaakaan valehdella..
Ei todellakaan mitään henkilökohtaista vaan omakohtaista seuraavassa. 11 - 18 ikävuosien välillä, omien eikä kavereiden edesottamuksilla, ollut järjen kanssa mitään tekemistä. Vaikka valheet ehkä olivat "pieniä" niin sitä kusetetaan keneen se parhaiten uppoaa. Ikävä kyllä se on omat vanhemmat jotka katsovat lapsen elämää sateenkaarilasien läpi. Ne ketkä kovemmin valvovat, niiden lapset taitavammiksi oppivat.

Kaikki rupeaa hämärtymään kun ikää tulee lisää ja aika kultaa muistot blaablaablaa. Totuus on kuitenkin se, että aika perkeleen kirjastokortin sauhuttaja saa olla jollei mitään vanhempiensa kieltämää / lainvastaista tuossa iässä tee.
En sitä kielläkkään,onhan poika pahojansa tehnyt mutta pahimmalta säästytty.
Olen itse taas oppinut katselemaan ja epäilemään kaikkea,kyynisyys on kasvanut ja välillä taidan luulla itseäni jopa luulosairaaksi..
Olen ollut ylä-asteen opena aikoinani ja yhteen aikaan ns.narkkien opena,ja jotenkin se suodattavuus paskapuheisiin on kasvanut,kaikkea on kuultu ja nähty,ja nyt työelämässä on myös jatkuvasti tekemisissä suuren ihmismäärän kanssa,että sitä kouliintuu rajaamaan turhat selitykset pois. Kyllä ne aika pienistä eleistä on oppinut näkemään kuka puhuu paskaa ja kuka ei,toisaalta naisten kanssa en ole oppinut tuota suodatin juttua,niiden aivoituksista en tiedä mitään..
wink.gif
. Opetin yhtä pimuryhmää jossa oli 16 pimua,se on paras koulu ollut mulle naisten tietoisuuden ymmärtämiseksi,siis mitään en ymmärrä,eli naisia säätelee,varsinkin ryhmässä joku kumma asia jota ei voi verrata mies tai poika ryhmiin.

Ja noista kokemuksista tai niiden takia sitä tulee omia lapsia myös katseltua sillä silmällä että josko ne kuitenkin.. mutta kasvatuksesta ja avoimuudesta lapsien ja vanhempien kanssa on ollut suuri apu ainakin omien lasten kohdalla,kyllä ne lapset pahojansa ja tyhmyyksiä tekee,mutta kyllä niistä myös puhutaan ja niitä itketään.

Ja jos lapsi tuntee että ei mokien takia kukaan häntä hylkää,on lapsi paljon avoimempi kertomaan asioista,ja sitä myöten,virheiden kautta oppimaan ja kasvamaan.Ja jokainen ihminen tekee virheensä,ne on tehtävä tai mitään emme opi.

En sitä kielläkkään,onhan poika pahojansa tehnyt mutta pahimmalta säästytty.
Olen itse taas oppinut katselemaan ja epäilemään kaikkea,kyynisyys on kasvanut ja välillä taidan luulla itseäni jopa luulosairaaksi..
Olen ollut ylä-asteen opena aikoinani ja yhteen aikaan ns.narkkien opena,ja jotenkin se suodattavuus paskapuheisiin on kasvanut,kaikkea on kuultu ja nähty,ja nyt työelämässä on myös jatkuvasti tekemisissä suuren ihmismäärän kanssa,että sitä kouliintuu rajaamaan turhat selitykset pois.  Kyllä ne aika pienistä eleistä on oppinut näkemään kuka puhuu paskaa ja kuka ei,toisaalta naisten kanssa en ole oppinut tuota suodatin juttua,niiden aivoituksista en tiedä mitään..
wink.gif
. Opetin yhtä pimuryhmää jossa oli 16 pimua,se on paras koulu ollut mulle naisten tietoisuuden ymmärtämiseksi,siis mitään en ymmärrä,eli naisia säätelee,varsinkin ryhmässä joku kumma asia jota ei voi verrata mies tai poika ryhmiin.

Ja noista kokemuksista tai niiden takia sitä tulee omia lapsia myös katseltua sillä silmällä että josko ne kuitenkin..  mutta kasvatuksesta ja avoimuudesta lapsien ja vanhempien kanssa on ollut suuri apu ainakin omien lasten kohdalla,kyllä ne lapset pahojansa ja tyhmyyksiä tekee,mutta kyllä niistä myös puhutaan ja niitä itketään.

Ja jos lapsi tuntee että ei mokien takia kukaan häntä hylkää,on lapsi paljon avoimempi kertomaan asioista,ja sitä myöten,virheiden kautta oppimaan ja kasvamaan.Ja jokainen ihminen tekee virheensä,ne on tehtävä tai mitään emme opi.
Anteeksi jo etukäteen. Tämä saattaa jo kuulostaa hieman henkilökohtaiselta. Äitee oli ja on töitään kotiin tuova psykologi. Ihmisten lukemista työkseen harrastanut ~ 40v. Paljon on jäänyt kertomatta aikojen saatossa asioista, joista olisi iso perkele noussut ilmoille. Ehkä parempi näin, välit ovat säilyneet hyvinä. Komppaan tuota avointa linjaa aivan täysin, ei siinä mitään mutta kuten sanoin, mitä ovelammalta tai tarkemmalta se "valvonta" tai "syväluotaaminen" tuntuu, sitä kyönimpi veijari siitä teinistä (meitsistä) tulee/tuli. Äiti opetti (lue, kasvatti) tietämättään tai tieten, pojastaan analysoivan (lue, liikaa ajattelevan) pikku pelurin.

EDITh Piaf :

Seuraava kuulostaa jo niin sekavalta ja ehkä myös narsistiselta että olisi ollut parempi mennä nukkumaan mooonnta tuntia sitten. Se on loppupeleissä aika helppoa manipuloida porukka haluamaansa suuntaan. Nimenomaan porukka, sillä yksittäisen ihmisen manipuloiminen vaatii jo vähän enemmän. Pirusti vaikeampaa on olla polttamatta siltoja ja näppejään kun kerran manipuloinnin makuun pääsee. Mikäli joku tuntee onnistuvansa kasvuiässä turhan useasti muiden sinisilmäisyydellä, on sieltä vaikeaa nousta ilman vanhempien väliintuloa. Ei omasta elämästä, muttei myöskään hirveän kaukaa loppupeleissä.

Onhan tossa maalla asumisessa näköjään puolensa, ei tule kaiken maailman huligaanit pärrää näpläämään/telomaan...
ja jos tuleekin, niin nelijalkaset pitää huolen siitä että tihutyö ei jää huomaamatta  
biggrin.gif

Back