• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varustekauppoja californiassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urpooo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

urpooo

New member
Ens keväänä on sitten lähtö jenkkeihin.
Pyörä vuokraan los angelesista ja sillä sitten new yorkiin.
Eli uus kypärä ja ajotakki pitää ostaa, niin aattelin että vois ostaa ne sitten sieltä. Ja Los angelesista tai lähistöltä pitäis löytää, ettei tarvii ottaa vanhoja mukaan sinne.
Noi hinnat taitaa olla aika reippaasti suomee halvemmat?

Wau
bowdown.gif
! Kunpa minäkin vielä joskus.
Meinasitko Hurli-Durlilla pöristellä?

Joo harley olis vissiin se pyörä sitte. Yks kaveri kyllä uhos että ajaa gold wingillä, mutta saa nyt nähdä
biggrin.gif

Mutta nyt on rahaa säästöissä, kun tänä kesänä ei oo tullu mopoiltua ja kun myin pyöräni.

On kiva lukee kun sanotte että "jos joskus itekkin pääsis" nimittäin vielä kuukausi sitten itekkin luin kun joku oli tämmösen reissun tehnyt, ja ajattelin "että jos mäkin joskus pääsisin"
No sitten yhtenä iltana tuli puhetta ens kesän reissusta ja heitin lähinnä vitsillä "mites olis jenkkien läpi" ja tässä sitä ollaan.
Mutta tästä sitten jossaki muussa topicissa.

Löytyykö jollain tietoo hyvistä varuste kaupoist Losissa?

On kiva lukee kun sanotte että "jos joskus itekkin pääsis" nimittäin vielä kuukausi sitten itekkin luin kun joku oli tämmösen reissun tehnyt, ja ajattelin "että jos mäkin joskus pääsisin"
No sitten yhtenä iltana tuli puhetta ens kesän reissusta ja heitin lähinnä vitsillä "mites olis jenkkien läpi" ja tässä sitä ollaan.

Cycle Gear varmaan löytyy Losistakin kun niitä on pari tässä San Diegon ympäristössäkin..
Cycle Gear CA kaupat

Tosta lisää putiikkeja.

Turvallista matkaa!

Cycle Gear varmaan löytyy Losistakin kun niitä on pari tässä San Diegon ympäristössäkin..
Cycle Gear CA kaupat

Tosta lisää putiikkeja.

Turvallista matkaa!

Voiko muuten kysyä että mitä teet San Diegossa? Oon itse nyt hetken aikaa kaverin kans kattellut San Diegoa "sillä" silmällä. Sieltä vois saada oman alan töitä ja vaikuttais aika hyvältä paikalta asua.

Voiko muuten kysyä että mitä teet San Diegossa? Oon itse nyt hetken aikaa kaverin kans kattellut San Diegoa "sillä" silmällä. Sieltä vois saada oman alan töitä ja vaikuttais aika hyvältä paikalta asua.
Toitahan taalla tehdaan
tounge.gif

Kelien puolesta taa on paras paikka jenkeissa mut asuminen onkin sit kallista. Suomeen verrattuna kaikki muu on tosin halvempaa.
Mesta paikka niinku eraskin makikotka tapasi sanoa.

Back