Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onneksi likakaivoon.... ku vastaohjausta voi myös tehdä vetämällä toisesta kahvasta... ei tartte työntää siitä toisesta.... ja esim motoparkin bussipysäkin suunnanvaihdossa ainaki ite teen molemmat... eli vedän vasemmasta ja työnnän oikeasta.Olen huomannut, ettå näillä palstoilla ja netissä käytetään nykyään enenmmän "Vastaohjaus" termiä.
Mihin on hävinnyt MP69 kouluttajien keksimä "Työntöohjaus"
Ensimmäinen kierros otti 14 vuotta ja 42 sivua.
Olen huomannut, ettå näillä palstoilla ja netissä käytetään nykyään enenmmän "Vastaohjaus" termiä.
Miten ohjattiin ennen tuota keksintöä?
Paitsi jos talvikeli yllättää ja pitääkin alkaa vastaohjaamaan autollakin. Työntöohjaus autolla onkin jo konstikkaampi temppu, eli vastaohjaus on terminä yleismaailmallisempi ja siksi varmaankin vakiinnuttanut paikkansa.Auton ratti on paljon loogisempi.
Hevosta kaiketi veto-ohjataan, tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää. Hevosenkin työntöohjaaminen vaatii verrattain paljon päättäväisyyttä sekä ainakin keskimääräistä suuremman lihasvoiman.
Silloin pitää olla käytössä työntötangot. Valjaat ovat niin lerppanat, että niillä ei onnistu kuin veto-ohjaus. Toki riippuu paljon hevosen yhteistyöhalustakin.
Silloin pitää olla käytössä työntötangot. Valjaat ovat niin lerppanat, että niillä ei onnistu kuin veto-ohjaus. Toki riippuu paljon hevosen yhteistyöhalustakin.
Olen huomannut, ettå näillä palstoilla ja netissä käytetään nykyään enenmmän "Vastaohjaus" termiä.
Eikös se pitäisi olla kääntöohjaus, koska tankoa käännetään? Outoahan tuossa on se, että joskus pyörä kääntyy sinne suuntaan minne tankoa kääntää ja joskus ihan toiseen suuntaan. Auton ratti on paljon loogisempi.