• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vastausten seuraaminen ketjuihin, joihin on osallistunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yason
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yason

New member
Mites seurataan jotain tiettyä threadia? Olen päätellyt, että "Ketjutyökalut -> Tilaa tämä viestiketju" tekisi sen, mutta olen muutamia ketjuja koittanut tilata ja vaikka foorumisofta kovasti lopuksi väittää, että tilaus on alkanut, mutta profiilin tilauksissa ei vaan näy mitään.

Paras olisi, jos olisi joku alasivu, mistä näkisi automaattisesti uudet vastaukset ketjuihin, joihin on itse joskus kirjoittanut. Tätä siis loppujen lopuksi haen -> helpompi seurata omia ketjuja.

Kyllä nuo ainakin itselläni ovat toimineet. Katsotkohan tilaukset oikeasta paikasta eli oikeasta yläreunasta: ilmoitukset -> saapuneet -> kansion alta tilaukset. Tuolta profiilisivun tilauksista näkyy sivuston kaupasta ostetut tuotteet, ei ketjutilaukset.

Edit: nopeiten löytyy tuosta alareunan pikanavigoinnista -> tilaukset (listan kolmas ylhäältä)

Kyllä nuo ainakin itselläni ovat toimineet. Katsotkohan tilaukset oikeasta paikasta eli oikeasta yläreunasta: ilmoitukset -> saapuneet -> kansion alta tilaukset. Tuolta profiilisivun tilauksista näkyy sivuston kaupasta ostetut tuotteet, ei ketjutilaukset.

Edit: nopeiten löytyy tuosta alareunan pikanavigoinnista -> tilaukset (listan kolmas ylhäältä)

Kah, nonih nyt löyty. Katsoin tosiaan noita vääriä tilauksia. Pitääpä laittaa bookmarkiksi tuo oma viestitilaussivu, niin sen löytää helpommin. Kiitoksia!

Back