Elmeri H.
New member
Venttilinsäätämisen "virallinen"ohjeistus?
Tuossa on tuo Yamahan "iso twini" tarkastusta vailla ja katsoin tuosta manuaalista ohjeistusta?
Se neuvoo purkamaan alapäästä kaikennäköistä koppaa ja tulppaa, jotta saadaan jakopäänmerkkejä näkyviin? Mihin niitä merkkejä tarvitaan? Ymmärrän että rivinelosen, kahdessa vaiheessa mitattavassa menetelmässä moottorin asema on hyvinkin tarkka, mutta twinissä luulisi riittävän, jos ei silmämääräinen nokkien asema, niin sitten vaikka tikulla katsoo puristuksen yläkuolokohtaan tulpan reijästä?
Kun tulpat ovat pois, niin moottorin pyörittäminen hoituu takarenkaasta aivan loistavasti, joten eikö voi pärjätä vähemmällä purkamisella?
Miksi pitäisi repiä tiivistettyjä pintoja auki ja läärätä silikonin kanssa, saati hakea yamahalta 59€ arvoinen pahvitiiviste?
Tuossa on tuo Yamahan "iso twini" tarkastusta vailla ja katsoin tuosta manuaalista ohjeistusta?
Se neuvoo purkamaan alapäästä kaikennäköistä koppaa ja tulppaa, jotta saadaan jakopäänmerkkejä näkyviin? Mihin niitä merkkejä tarvitaan? Ymmärrän että rivinelosen, kahdessa vaiheessa mitattavassa menetelmässä moottorin asema on hyvinkin tarkka, mutta twinissä luulisi riittävän, jos ei silmämääräinen nokkien asema, niin sitten vaikka tikulla katsoo puristuksen yläkuolokohtaan tulpan reijästä?
Kun tulpat ovat pois, niin moottorin pyörittäminen hoituu takarenkaasta aivan loistavasti, joten eikö voi pärjätä vähemmällä purkamisella?
Miksi pitäisi repiä tiivistettyjä pintoja auki ja läärätä silikonin kanssa, saati hakea yamahalta 59€ arvoinen pahvitiiviste?