Veron oikaisuvaatimus

Metallimies

New member
Onkos kukaan tekaissut tuollaista oikaisuvaatimusta autoveropäätöksestä?
Itteni pitäs tuollainen rustailla ja tullin sivuilta jo löytyikin tietoa asiasta, mutta lähinnä nyt kiinnostaa tuo vapaamuotoinen tekstiosuus tuossa että millanen se pitäis suurinpiirtein olla?
confused_orig.gif
Nii'in, vapaamuotoinen
wink.gif

Jostain jos sattuisi löytymään jotain suuntaa antavaa pohjaa tms.

Kaikki muut lappuset on jo suurinpiirtein ok..

Tekstiosuudesta jne.muista mitä se vaati, mutta olen tehnyt oikaisuvaatimuksen autoveropäätöksestä syksyllä 2003 ja edelleen odotellaan vastausta. Joka kevät olen kysynyt tilannetta tullista ja jonossa kuulemma on. Hope so.

Eli voit varautua yli viiden vuoden odotusaikaan
veryangry.gif

Tekstiosuudesta jne.muista mitä se vaati, mutta olen tehnyt oikaisuvaatimuksen autoveropäätöksestä syksyllä 2003 ja edelleen odotellaan vastausta. Joka kevät olen kysynyt tilannetta tullista ja jonossa kuulemma on. Hope so.

veryangry.gif
Sen nyt voi ihan jo arvata että odottaa saa..

Jotain on kyllä pakko saada takaisin, kusetuksen makua koko veropäätöksessä
veryangry.gif

veryangry.gif

veryangry.gif
Ootkos ottanut huomioon sen, että suomen byrokraattien määrä on valtiomallista, jonka asukasluku on 100 miljoonaa. Siksi se päätös kestää, jotta jokainen byrokraatti ja akateeminen on ehtinyt siihen tutustua.
biggrin.gif

Kyllä se sieltä tulee....sitten joskus kaiketi.

veryangry.gif

veryangry.gif
Ootkos ottanut huomioon sen, että suomen byrokraattien määrä on valtiomallista, jonka asukasluku on 100 miljoonaa. Siksi se päätös kestää, jotta jokainen byrokraatti ja akateeminen on ehtinyt siihen tutustua.
biggrin.gif

Kyllä se sieltä tulee....sitten joskus kaiketi.
Päinvastoin, liian vähän byrokraatteja
033102bebe_1_prv.gif

veryangry.gif
Itse tein valituksen toukokuussa 2004 ja viime viikolla tuli hallinto-oikeudesta päätös. Hallinto-oikeus kumosi autoverotuksen ja palautti asian tullipiirille uudelleen käsiteltäväksi. Ja taas odotellaan...

Jösses. Mulla ois toi tehtävänä sekä auton että ekan prätkän osalta. Onko kellään laittaa mitään linkkiä mihinkään valmiiseen malliin?
Ja eikös joskus sanottu, että noi verot palautettais automaattisesti, jos on peritty liikaa? Vissiin niin ei tuu tapahtumaan..
baaa.gif

Back