Tuli tossa käytettyä pyörä Varkaudessa huollossa ja kun siinä ajelin eestaas Tikkakoskelta Varkauteen niin vettä tuli mennen tullen kuin Esterin
.
Muutaman kerran, kun rekka tuli vastaan ja urissa oli monta senttiä vettä, oli semmonen fiilis kuin olisi loikannut ajokamat päällä mahalleen järveen.
No siinä ajellessa ja muutaman ohituksenkin tehdessä rupesin miettimään, että mitenkä tuo vesiliirto vaikuttaa moottoripyörään? Onko niin, että jos kaarreajossa joutuu vesiliirtoon niin pyörä on kyljellään samantien. Onko ketään joka olisi kokenut ja jäänyt eloon kertomaan?
Onko tutkimustietoa siitä kuinka helposti moottoripyörä joutuu vesiliirtoon. Luin jostain autojen rengassivuilta, että huonoilla autonrenkailla voi vesiliirtoon joutua kaarreajossa jo 74km/h vauhdilla ja hyvilläkin se oli jotain 95km/h luokkaa.
P.S. Huolto ja palvelu olivat ehdottomasti parhaat mitä olen tähänmennessä saanut. Vastaisuudessakin suuntaan Suzukini Varkauteen, kun huollon aika koittaa. Edes 4 tuntia kovimmassa kaatosateessa mitä pyörän kanssa olen kokenut ei saa minua valitsemaan lähempää huoltamoa.
Muutaman kerran, kun rekka tuli vastaan ja urissa oli monta senttiä vettä, oli semmonen fiilis kuin olisi loikannut ajokamat päällä mahalleen järveen.
Onko tutkimustietoa siitä kuinka helposti moottoripyörä joutuu vesiliirtoon. Luin jostain autojen rengassivuilta, että huonoilla autonrenkailla voi vesiliirtoon joutua kaarreajossa jo 74km/h vauhdilla ja hyvilläkin se oli jotain 95km/h luokkaa.
P.S. Huolto ja palvelu olivat ehdottomasti parhaat mitä olen tähänmennessä saanut. Vastaisuudessakin suuntaan Suzukini Varkauteen, kun huollon aika koittaa. Edes 4 tuntia kovimmassa kaatosateessa mitä pyörän kanssa olen kokenut ei saa minua valitsemaan lähempää huoltamoa.