• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

veto/kukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarno73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarno73

MotOrg ry
Miten moni on lisännyt/vähentänyt vauhtia täällä käytyjen keskusteluiden perusteella?Eli onko veto/kukka jutuilla vaikutusta?

Samalla lailla vedetään
tounge.gif

Hieman normaalia enemmän kuminpolttoa ja keulimista ja nopeuksia on saattanut esiintyä jeesustelijoiden johdosta.

Jos näen edelläni ajavan jonkun foorumin kukkahattuaktivistin, suoritan ohituksen turvallisesti käyttäen riittävän suurta nopeutta. Illemmalla sitten tarkistan "olitko se sinä-ketjusta", oliko ohitus tarpeeksi ripeä ja turvallinen.

Tämäkin on vielä toistaiseksi tekemättä, kun ei ole tullut tilaisuutta... Ei siis ole vaikuttanut mitenkään.
tounge.gif

Eipä ole vaikuttanut omaan ajoon. Sillai meen kun osaan.

Tietty täältä saa muitakin näkökulmia kun sen oman, joten mulla ei esimerkiks enää mee hermot jos joku splittailee kaistojen välissä, kunhan ei tuu mun eteen esittelemään jarruvaloja. En silti aio itse kyseistä hommaa alkaa harrastamaan.

En ainakaan julkisesti kehtaisi myöntää yleisen kirjoittelun vaikuttavan käyttäytymiseeni. Sama kun julkisesti sanoisi sijoittaneensa varojaan Islantilaispankkiin.

Ei sitten millään muotoa. Ihan yhtälailla ajan ajatuksella jotta korttia tarvitsee saadakseni leivän pöytään, soittakoot vetomiehet poskeaan kuinka paljon vain. Ja ohi kun menevät, käsi nousee.

Ei mitään vaikutusta ole..... kun se vetofiilis tulee niin... silloin vedetään.....
Huh, kun ei ois skoudet silloin mittaamassa nopeutta.

Voipi loppua ajelut.....  
bowdown.gif

Kyllähän oikea ajonopeus on aina ennen reissua tarkistettava global internetistä. Jos sen jättää omaksi päätökseksi, voi päätöksenteon subjektiivisuus aiheuttaa ongelmia.

Ei sitten millään muotoa. Ihan yhtälailla ajan ajatuksella jotta korttia tarvitsee saadakseni leivän pöytään, soittakoot vetomiehet poskeaan kuinka paljon vain. Ja ohi kun menevät, käsi nousee.
Sama pätee... Aina on kuitenkin toivoa, että joku nuori kuolematon miettisi tekemisiään etukäteen eikä jälkikäteen  
wink.gif
.

Back