Vf500f

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ted

New member
Jotenkin tuo VF500 kiinnostaa. On niin kaunis peli. Onhan mulla Fireblade, enkä varsinkaan ole luopumassa siitä. Mutta saako tuommoista VeeÄffää enää mistään, saako siihen osia... ja missähän sitä pitäisin? No, jos kellä on VF500-tietoa, niin otan mielenkiinnolla vastaan. Jos siitä prätkäverosta ei tule ihan kohtuuton, niin ehkä ostan jonkun pienen pyörän rassattavakseni... ja momenttiavaimen ja hylsyt.. ja.

Joo. Kertokaa, olkaa kiltit!

Hanki/rakenna se sellaiseen kuntoon että saat sen museokilpiin. Sitten ei mene tuota veroa, ja vakuutusmaksu on todella edullinen.

Hieno pikkusporttihan tuo on. Rupeaa olemaan harvinainen, ainakin orgiskunnossa. Mm. David Silver Spares tarjoaa osia hyvin, ja kulurusosia nyt saa melkein mistä vaan.

Sielläpä näytti kaikenlaisia osia olevan, kiitos =) Ja eiköhän tuo ole aina ollut melko harvinainen.

Tuo on eka oikea moottoripyörä jolla olen ikinä ajanut. Jotenkin tekis mieli päästä nyt kokeilemaan uudestaan. :grin:

Tuo on eka oikea moottoripyörä jolla olen ikinä ajanut. Jotenkin tekis mieli päästä nyt kokeilemaan uudestaan. :grin:

Se voi olla, ettei se väännöllään puhuttelisi :grin: Mutta jokin minua siinä kiehtoo, ehkä vain ulkonäkö. En ole kokeillut ajaa, mutta eipähän tuota nettikirjoittelussa haukuta.

Moi,

vanhimmalla pojalla oli tuollainen alkuperäisenä pari vuotta sitten. Se sai uudet alkuperäiset maalit ja tarrat, oli sittenn tyylikäs ja siisti.

Mukava ajaa, kyllä viissatkullakin muuten ehti kortin saamaan hyllylle...

Ehkä tässä varovasti pitää harkita myös vf750f:ää tai vanhemman pään VFR 750:tä, mutta varovasti vain.

Se voi olla, ettei se väännöllään puhuttelisi :grin: Mutta jokin minua siinä kiehtoo, ehkä vain ulkonäkö. En ole kokeillut ajaa, mutta eipähän tuota nettikirjoittelussa haukuta.

Kaverilla oli tuollainen ekana pyöränä ja kehui kovasti. Ajoin sillä ekana moottoripyöräsyksynä kuukauden ja sen jälkeen piti saada sitten oma. Vaimonkin sain innostettua sen verran että asia saatiin liikkeelle. Nyt on molemmilla ollut oma pyörä jo kuusi vuotta.

Tuntui helvetin tehokkaalta ja pelottavalta kun en ollut koskaan aikaisemmin oikealla moottoripyörällä ajanut. Mopolla paljonkin nuorempana ja A-kortti tuli lahjana. Voishan nyt olla aika eri fiilis kun on tuolla Jammulla kesän ajanut.

Kaverilla oli tuollainen ekana pyöränä ja kehui kovasti. Ajoin sillä ekana moottoripyöräsyksynä kuukauden ja sen jälkeen piti saada sitten oma. Vaimonkin sain innostettua sen verran että asia saatiin liikkeelle. Nyt on molemmilla ollut oma pyörä jo kuusi vuotta.

Tuntui helvetin tehokkaalta ja pelottavalta kun en ollut koskaan aikaisemmin oikealla moottoripyörällä ajanut. Mopolla paljonkin nuorempana ja A-kortti tuli lahjana. Voishan nyt olla aika eri fiilis kun on tuolla Jammulla kesän ajanut.

En mä oikeastaan kaipaa mitään äkkinäistä tehoa. Mulla on sitä varten Fireblade - vanha toki sekin jo, mutta eiköhän siinäkin riitä vientiä yli minun taitojeni. Vf:ssä kiehtoo ulkonäkö ja ääni ja sitten jokin määrittelemätön... Tästä kohta kehkeytyy jokin filosofinen pohdinta, että mikä missäkin pyörässä kiehtoo. Kokeilin taannoin Kawan GPZ500S:ää. Eihän se voimallaan räjäyttänyt tajuntaani, mutta mukava vekotin sekin oli.

Back