• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VFR 800  -99

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lumi-aapa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

lumi-aapa

New member
Vfr 800 Kävin koeistumassa tällaisen pyörän ja istuin korkeus on minulle vähän korkeahko. Niksejä madaltamiseen, takajousi oli kakkoslovessa, itsellä mittaa 173cm.

Jaahas mulla samanlainen pyörä ja itse 170 cm . Hyvin jalat ylettyy maahan toki jos pakittaa niin sitten se on sellasta sipsuttamista paree kun taluttaa. Iskari oli 4 loves äsken kun katsoin. Madallussarjaa siihen on saatavilla mut en tiedä mistä tilais ja mitä maksaa.

Indianassa USA:ssa on osakauppias/valmistaja, jolla löytyy VFR:lle madallussarja.

Ittellä on VFR vm. 2004 ja aikani rimpuilin takajalkojen lyhyyttä.
Satulasta veistettiin pois sen verran kuin sai. Auttoi jonkin verran.

Avun tarjosi lopulta tuo madallussarja. Otin mukaan tuon modatun sivuseisontatuen. Kustannuksia kertyi n. 340 $ tulleineen rahteineen.

Tämän Sigma Cycle LLC Brownsburgin Ron vastaa sähköposteihin nopeasti ja kertoo kaiken, mitä tarttee projektin onnistumiseen.

Kysäse ja kerro Jamilta Lahdesta terveisiä...  
smile_org.gif

-jami

täh. Oma vfr on takajouselta kireimmällä nytkin ja miehellä mittaa juurinkin vissiin 173 eikä oo mittää ongelmaa.

mut tosiaan jotain madallussettejä maailmalta löytyy toki sit kansii varmaan keulaakin puottaa vaikka vain vähän pumppuja löysäämällä ja nostamalla.

omassa alkoi ainakin keula nousemaan kokoajan kun oli takaa jousi löysällä, jolloin perä oli alempana.

Back