Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla -98 malli enkä tie et kuinka samanlainen takapään rakenne on. muinoin kun ostin pyöräni , oli etupäätä laskettuOnko kukaan madaltanut -03 Vfr:ää? Ruovan pyörää tarvis saada vähän alemmaksi. Koiranluu viritys, tms. Pistäkää vinkkiä ja tarinaa.![]()
98-mallissa tuo nuoli näyttää eteenpäin.(oikea asento)Tosiaan, kolmiokappaleen yksi reikäväli oli n.60mm ja kaksi muuta reikäväliä oli n.65mm. Tämä siis rullamitalla mitattuna, kolmio kiinni pyörässä. Eli mittaus voi heittääkin.
Kolmiossa oli myös stanssattuna nuoli joka osoitti iskarin alapään pulttia. Olisiko tämä joku ns. oiken asennon merkki ko. kolmiolle?
Näköjään, ennen nuolta lukee FR MCW. Piti vain putsata paremmin että teksti tuli näkyviin. Missä asennossa sulla kolmio oli ja mihin asentoon sen pyöräytit?98-mallissa tuo nuoli näyttää eteenpäin.(oikea asento)Tosiaan, kolmiokappaleen yksi reikäväli oli n.60mm ja kaksi muuta reikäväliä oli n.65mm. Tämä siis rullamitalla mitattuna, kolmio kiinni pyörässä. Eli mittaus voi heittääkin.
Kolmiossa oli myös stanssattuna nuoli joka osoitti iskarin alapään pulttia. Olisiko tämä joku ns. oiken asennon merkki ko. kolmiolle?
sori... mulla 98-malli (ei 08)
siinä nuolen takana muuten lukee front
lataa se kaljasatsi joka tapauksessa....Kiitos. Täytyy pyöritellä kolmiota tai tilata lowering kitti.![]()
Vai täytyisikö laukut sulloa kaljaa täyteen?![]()
Täytyy miettiä
Tulossa apuja juuri 'tuolta'.Tuolta apuja ...
kyl toi sivutuki ottaa vastaan pienen madalluksen.Tulossa apuja juuri 'tuolta'.Tuolta apuja ...
Satulasta veistettiin liiat pois ja matkutusmukavuus parani ja persukkeen & takareisien puutuminen ovat poissa.
Jalkoja vaan ei sen paremmin saa satulassa istuen maahan.
Olen ilmeisesti 'Lyhytjalkojen' sukua, farkunlahkeen sisäsauma 31", siinä on vielä kääntövaraakin...
Koko mitta kaikessa komeudessaan selkä suorana on 173 cm.
Perskutarallaa, kun ei pääse ajamaan, niin voisi kehua tuota madallusviritystä.
Niin, ilman 'Bar Riser' -osaa madalluslinkki ja sivutuki kustantavat $325 USD lähetyskuluineen.
Kun mopo madaltuu, niin sivutukea pitää kanssa madaltaa. Pätkä pois. Ajattelin niin, että kun joku on funtsinut tuon madaltamisen ja tarjoaa sopivaa sivutukea mukaan niin mitäs siinä rimpuilemaan, antaa tulla.
Oottelen postia.
Kommentoin jatkoa.
-jami
Tota noin...kyl toi sivutuki ottaa vastaan pienen madalluksen.Tulossa apuja juuri 'tuolta'.Tuolta apuja ...
Satulasta veistettiin liiat pois ja matkutusmukavuus parani ja persukkeen & takareisien puutuminen ovat poissa.
Olen ilmeisesti 'Lyhytjalkojen' sukua, farkunlahkeen sisäsauma 31", siinä on vielä kääntövaraakin...
Niin, ilman 'Bar Riser' -osaa madalluslinkki ja sivutuki kustantavat $325 USD lähetyskuluineen.
Kun mopo madaltuu, niin sivutukea pitää kanssa madaltaa. Pätkä pois. Ajattelin niin, että kun joku on funtsinut tuon madaltamisen ja tarjoaa sopivaa sivutukea mukaan niin mitäs siinä rimpuilemaan, antaa tulla.
Oottelen postia.
Kommentoin jatkoa.
-jami
se jalka oli mullakin kyl ongelma ennen.Tota noin...kyl toi sivutuki ottaa vastaan pienen madalluksen.Tulossa apuja juuri 'tuolta'.Tuolta apuja ...
Oottelen postia.
Kommentoin jatkoa.
-jami
Kuittaas tuo.
Kuvasarjat antavat melko selkeän käsityksen siitä, kuinka tilanne madaltamisen yhteydessä muuttuu.
En halunnut siirtää pähkäilyä *Yltääköhän Tässä edes Toinen Jalka Maahan' aiheeseen 'Pysyyköhän Tää Tässä Sivutuella Pystyssä'...
Parkkipaikka on joskus epätasainen.
Hiljan kanssa mennään minne vaan. Ei aina asfaltilla. Lätkä sivutuen alle kulkee mukana, kun alusta on usein myös pehmeä.
Lyhennetty jalka lisää kustannuksia n. satasen euroissa.
Haljenneita katteita ja säpäleinä olevia sivulaukkuja, vilkunvarsia & peilejä ei satkulla paljoa uusita.
Tälleen aatelin itte.
-jami
Joo, tossa jo totesinkin, että Hilja madaltuu operaation seurauksena 30 mm ja orkkis-sivutuella nojauskulma tällä hetkellä on just hyvä.se jalka oli mullakin kyl ongelma ennen.
mut noi mun eväät ei taida olla ihan yhtä rajuja
kuin haet?
nykyään sivutuella mun pyörä on aika vinossa vasemmalle.
ennen oli paha pysäköidä kadun oikeeseen laitaan.(kadun kallistus) aina se paikka kuitenkin löytyi.
joku kyläseppä lyhentää taatusti alle 100 e.
ootko aatellu kallistusvaraa???
sekin muuttuu. muuttuu myös ajo-ominaisuudet.
tarpeeksi ku laskee:- ketjuthan normaalisti kiristyy
ku lisää painoa, pian käy toisin päin ainakin venyneillä.
paljonko haet tota madallusta?Joo, tossa jo totesinkin, että Hilja madaltuu operaation seurauksena 30 mm ja orkkis-sivutuella nojauskulma tällä hetkellä on just hyvä.se jalka oli mullakin kyl ongelma ennen.
kuin haet?
ennen oli paha pysäköidä kadun oikeeseen laitaan.(kadun kallistus) aina se paikka kuitenkin löytyi.
Syvempikin se voisi olla...
Norjassa kävi silleen, että se kuusiokolopultti, jolla sivutuki tiukataan pyörään, niin tämä pultti löystyi ja nojauskulma syveni.
Tulpat päässä kun ajelee, niin ylimääräiset helinät/kolinat ei niin hetkauta. Vasta, kun sivutuen liikkeeseen tuli riittävästi klappia, älysin tilanteen ja tiukkasin pultin.
Tiukkaamisen jälkeen huomasi, miten pystyssä VFR seisoo ja kuinka nojallaan se voisi olla.
Ketjuhommaa en ole huomannut, kiitos vinkistä. Totta on, että ketju tiukkuu, kun perä laskee.
Tarkkaillaan tilannetta ja ketjun kireyttä.
Kesä tulee. Lähemmäs koko ajan...
-jami
itellä kuului oikeelta puolelta outo rapina.Joo, tossa jo totesinkin, että Hilja madaltuu operaation seurauksena 30 mm ja orkkis-sivutuella nojauskulma tällä hetkellä on just hyvä.se jalka oli mullakin kyl ongelma ennen.
kuin haet?
Syvempikin se voisi olla...
Norjassa kävi silleen, että se kuusiokolopultti, jolla sivutuki tiukataan pyörään, niin tämä pultti löystyi ja nojauskulma syveni.
Tulpat päässä kun ajelee, niin ylimääräiset helinät/kolinat ei niin hetkauta. Vasta, kun sivutuen liikkeeseen tuli riittävästi klappia, älysin tilanteen ja tiukkasin pultin.
Tiukkaamisen jälkeen huomasi, miten pystyssä VFR seisoo ja kuinka nojallaan se voisi olla.
Ketjuhommaa en ole huomannut, kiitos vinkistä. Totta on, että ketju tiukkuu, kun perä laskee.
Tarkkaillaan tilannetta ja ketjun kireyttä.
Kesä tulee. Lähemmäs koko ajan...
-jami