zaumer
New member
Aloitetaampas uusi topicci tälle eli ongelma on seuraavanlainen:
Pyörä aloitti pätkimään vän aikaa sitten niin että tyhjäkäynnillä kierrokset pomppii n. 1300-900 välillä.
Ajossa alle 4000rpm tuntuu kuin se katkoisi vetoja. Esim. rauhallisessa kiihdytyksessä välillä kiihtyy välillä hyytyy.
4500rpm jälkeen tätä ei esiinny.
Sen verran huomasin että kun konetta huudattaa paikallaan niin sen jälkeen käynti on hetken(2-4s) tasainen.
Mielestäni ongelma on pahempi kun kone lämpenee. Pitää tätä vielä seurailla.
N.500km sitten tuli tankkiin heitettyä ruiskun "puhdistus"aine. Olisiko tämä voinut irroittaa likaa ja tukkia osittain jonkun suuttimista?
- Tulpat on vaihdettu ja tarkastettu
- Tulpan johdot on mitattu ja kolme näytti n. 4,7 Ohm ja yksi oli n. 5,4 Ohm Vaikuttaako tälläinen heitto?
Jos vaikuttaa niin mistä mahdollisesti saisi uudet johdot järki hintaan?
Muuten tuli katseltua pintapuolin johdot/liittimet eikä mitään kummallista näkynyt.
Jos huomenna kävisi vielä ostamassa purkin Fortea ja katsoisi jos siitä olisi apua..
Pyörä aloitti pätkimään vän aikaa sitten niin että tyhjäkäynnillä kierrokset pomppii n. 1300-900 välillä.
Ajossa alle 4000rpm tuntuu kuin se katkoisi vetoja. Esim. rauhallisessa kiihdytyksessä välillä kiihtyy välillä hyytyy.
4500rpm jälkeen tätä ei esiinny.
Sen verran huomasin että kun konetta huudattaa paikallaan niin sen jälkeen käynti on hetken(2-4s) tasainen.
Mielestäni ongelma on pahempi kun kone lämpenee. Pitää tätä vielä seurailla.
N.500km sitten tuli tankkiin heitettyä ruiskun "puhdistus"aine. Olisiko tämä voinut irroittaa likaa ja tukkia osittain jonkun suuttimista?
- Tulpat on vaihdettu ja tarkastettu
- Tulpan johdot on mitattu ja kolme näytti n. 4,7 Ohm ja yksi oli n. 5,4 Ohm Vaikuttaako tälläinen heitto?
Jos vaikuttaa niin mistä mahdollisesti saisi uudet johdot järki hintaan?
Muuten tuli katseltua pintapuolin johdot/liittimet eikä mitään kummallista näkynyt.
Jos huomenna kävisi vielä ostamassa purkin Fortea ja katsoisi jos siitä olisi apua..
Viimeksi muokattu:
