• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Victory -moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikidor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikidor

New member
Piti laittaa tälle palstalle kun en usko monenkaan lukevan "muut merkit" -palstaa.. Modet siirtäkööt oikeeseen palstaan jos haluavat..

Elikkäs mitä mieltä noista "uusista" Victory -moottoripyöristä? Jenkeissä taitaa olla myös suhteellisen tuoretta tavaraa ja aika hyviä arvosteluita saanut.. Aloitan kommentoimalla lyhyesti:

HEL**TIN HIENO PYÖRÄ  
062802jumpie_prv.gif
!!! Olen jo (melkein) päättänyt ostaa tuommoisen heti kun tulee näytille. Oliko muuten Lahden mp-messuilla?

Onko muuten alustavia hintatietoja olemassa tai mitä veikkailette hinnaksi?

BikeWorldissa Turussa ainakin yksi näytillä, oli samaan aikaankin kun paljastettiin Hondan Fury. Aivan uskomattoman makeet saundit kun myyntipäälikkö laittoi Victoryn käymään  
062802jumpie_prv.gif
Kaikissa malleissa hinta yli 20rahaa.. en muista oliko BIKE-lehdessä hinnat vai mistä sen päähäni olen saanut..Jos mulla olis nyt säästössä tommonen summa euroja niin enpä miettisi minkä pyörän ostaisin.. rrrratatatarrratatata  
062802moto_prv.gif

tossa vielä makupaloja : http://www.youtube.com/watch?v=LabkvHRN69Q

Sellaisen oletuksen joko luin tai kuulin jostain, että tänä vuonna olisi pitänyt alkaa maahantuonti. On kuitenkin tainnut suunnitelmat muuttua taloudellisen kurssin myötä.
Viime vuonna kuitenkin messuilla oli yksi kappale Victorya ja näytti aika menevältä pelistä, sportticustomiksi luokittelisin.

viime vuoden messuilla tuli tutkittua. ja siisti oli.

eikös niillä ole ihan oikea matkamallikin olemassa, ainaki joskus mp-maailmassa oli kuvia sellaisesta joka oli tosi muodokas, tosin uudessa mp-maailman luettelossa ei ole kyllä sellaista matkamallia ollenkaan..
nixweiss.gif

On se toistakymmentä vuotta tehnyt mopoja tuo Polaris-yhtymä. Itse kuolasin viitisen vuotta sitten Victory Hammerin perään, mutta johan nuo tyypillisen karmeat jenkkihinnat vievät ostohimot jäihin aika vikkelästi. Motorcycle Cruiser -lehdykkä kirjoitti varsin ylistäviä arvioita etenkin Hammerista, joka on aika "sporttinen" möhköcustomiksi.

-hh-

Pohtinut amerikantuontia
tounge.gif

Victoryä tutkiskelin, mutta taidan päätyä Indianiin...

Mitä lehdissä olen nähnyt niin näyttää tribaaliporukoiden pyörältä, ja silloin se ei merkitse mitään vaikka kuulostaisi ydinohjuksen pamahdukselta. Helvetin ruma pyörä.

Käsitin, että Victory olis joku perinteinen valmistaja, mutta nuo mainostetut mallit on jotain karmiaa.

Tuollainen osui bensa-asemalle samaan aikaan minun kanssani. Selvä perusorggilainen, vai mitä?
cool.gif

Viktoria.jpg

Tuollainen Hammer 8-ball vois olla ihan kiva cruisailupeli. Ei silti voita tyylissä Harrikan Night Rodia
smile_org.gif

Hammer S on ihan ok näköinen. Mutta taitaisin silti rahani sijoittaa siihen toiseen, perinteisempään ja vanhanaikaisempaan amerikkalaiseen merkkiin.
wink.gif

Eikö hammeri ollut pari vuotta sitten näytillä messuilla?
Enemmänhän tuo on H-D kuin V-rod on.

edit:Paremman näköinen oli kuin kuvissa.

Back