• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Video Ahvenisto 25.7.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vepa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vepa

New member
Hei,

Ahvenistolla 25.7. kuvaamani video on nyt valmis. Tekemälläni DVD-levyllä on kello 10-17 kuvaamaani materiaalia kaikkiaan 1h 20min. Jos haluat ostaa levyn itsellesi, niin lähetä minulle yksityisviesti, jossa kerrot nikkisi, nimesi ja osoitteesi. Levyn hinta on 8 euroa (sisältää postituskulut Suomessa). Maksun voit suorittaa lähetyksen mukana kerrotulle pankkitilille.

Odotan tilauksia 25.8. saakka, jonka jälkeen postitan kaikki levyt kerralla. Tampereen seudulla asuvat voivat noutaa levyn minulta suoraan, ilmoita tulostasi etukäteen.

Vepa

Edit: Materiaali on kuvatu digitaalivideokameralla Canon MV700E, editoitu Ulead Media Studio Pro 7.0:lla ja poltettu DVD:lle Ulead DVD MovieFactory 2.0:lla. Ammattikamaa video ei ole, mutta oleellinen asia välittynee katsojille  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Edit2: Tässä minuutin mittainen esittelypätkä karkeammalla MPEG1-pakkauksella (VCD-formaatti), koko 10MB.

Hitto kun en yhtään muista olinko tuolla
confused_orig.gif

Näkyykö filmillä mun Kakspuolikasta Apriliaa vai olinko kotona tuon keikan?

Mahtaakohan minun mattamusta kawa näkyä filmillä?
Parhaiten se selviää katsomalla itse
062802moto_prv.gif

Videolla on niin monta pyörää, etten millään voi muistaa ulkoa, ja puolentoistatunnin materiaalia minulla ei ole aikaa kahlata läpi. Tsekkaa kaverin luona, jolla levy on, niin et sitten tee turhaa ostosta.

-Veijo-

Nyt on kaikki levyt, 14 kpl, lähetetty. Jos et saa levyäsi ensi viikolla, niin laita minulle viestiä, olen siinä tapauksessa sössinyt tilauksesi jotenkin.

Edit: Niin ja palautekin on tervetullutta, tykkäsitkö vai et ja miksi? Haluatteko jatkossa lisää tämmöisiä videoita?

Kiitos Vepalle hienosta DVD videosta.

Ilman muuta lisää näitä kunhan ehdit.

Olipa yllätys kun kuoren avasin.
DVD oli pakattu kovaan koteloon ja kansikin tehty.
Kyllä mies on saannut paiskia monta tuntia kun tuota editoinut.

Juu, komppaan. Loisto DVD, oli hauska katella. Omakin meno näytti välillä ihan vaudikkaalta
tounge.gif

Iso hatunnosto vepalle! Todellakin jatkossa myös kuvaamaan
smile_org.gif

eilen ehdin jo katselemaan,ei mikään turha pätkä..tuota on hyvä fiilistellä sitten kun on metri lunta
smile_org.gif

Jesh, mullakin kolahti postiluukku tänään. Hieno video hienosta päivästä. Harmi vaan etten itse ollut filmin "tähtenä".

Ens kerralla sitten...
thumbs-up.gif

Kyllähän sieltä videolta omaakin hidasta kiiruhtamista löytyi
tounge.gif

Kiitoksia vepalle viitseliäisyydestä
thumbs-up.gif

Kiitos kiitoksista. Muistakaapa kaikki maksaa ostoksenne, niin minulla säilyy motivaatio tehdä "elokuvia" jatkossakin. Kiitos pete457:lle tipistä
smile_org.gif

Levyjä voi ja saa tilata edelleen, vaikka tilauspäivä onkin jo mennyt. Halusin vain niputtaa postitusta ja levyjen tekemistä.

-Veijo-

Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?
bawling.gif

Back