Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
On varmaan jollain kokemusta x-lite 802 tai jotain... onkohan lähellekkään suupertin tasoa niinku äänekkyydessä vai räjähtääkö pää ilman korvatulppia ainaki on pirun kevyt ja sopi meikän kuulaan tosi hyvin
Eikö ne koeajolle päästäny jos kerta päässä asti olit kypärää sovittanu? Mulla ei xliteistä oo mittää kokemuksia... Koeaja ja totea itse, se on paras keino.
Joo taitaa olla sama minkä potan ostaa niin ei se kaikkia ääniä vaimenna varsinkaan kun on tuo melko äänekäs mökäpönttö tosin just laitoin db-killerin paikoilleen niin eiköhän se siitä... tulpat korviin ja
itsellä on toi kypärä ja tyytyväinen oon ollu. tosi kevyt ja hyvin ilmastoitu, eikä ilmavirta revi päätä harteilta vaikka ajais kovemminkin. ja ite en oo tarvinnu tulppia ajaessa. toki saattaishan se olla ihan hyvä. en kyl pidä sitä liian meluisana kypäränä.ja hintahan on aika kilpailukykyinen shoein ja arain vastaavien kisamallien kanssa. ja tarkoitan malleja x-spirit2 ja rx-7