Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jou, sut on merkattu!Aiemmin olen voinut poistaa aloittamiani viestiketjuja (esim myynti-ilmotuksia) mutta nyt poistotoiminto on kadoksissa?
Ainoa mahdollisuus on sulkea aihe, poistaminen ei jostain syystä onnistu.
Onko tarkoituksellista tai onko oikeuksiani rajoitettu?
kyseleepi Hellevi
Oletko aiemmin ollut MotoOrgRy:n jäsen?Aiemmin olen voinut poistaa aloittamiani viestiketjuja (esim myynti-ilmotuksia) mutta nyt poistotoiminto on kadoksissa?
Ainoa mahdollisuus on sulkea aihe, poistaminen ei jostain syystä onnistu.
kyseleepi Hellevi
Kyseinen toiminto oli jonkunaikaa testimelessä disabloitu vip-jäseniltä - nyt kuitenkin ominaisuus on palautettu.Aiemmin olen voinut poistaa aloittamiani viestiketjuja (esim myynti-ilmotuksia) mutta nyt poistotoiminto on kadoksissa?
Kiitos, alankin heti siivoamaan turhia ketjujaniKyseinen toiminto oli jonkunaikaa testimelessä disabloitu vip-jäseniltä - nyt kuitenkin ominaisuus on palautettu.
Luitkos ketjua ollenkaan? Eli ei tarvitse olla ainakaan toistaiseksi.Pitääkö siis olla VIP:n lisäksi myös MotOrg:n jäsen, jotta siivousta voisi suorittaa?
Ei poista. koko ketjun poisto löytyy sivun alalaidasta.sanoi:Poistamalla ensimmäinen ketjun viesteistä ei kai poista koko ketjua, vai poistaako?
Luin, mutta jäi silti epäselväksi, kun en löytänyt mistään tätä kyseistä poistotoimintoa. Ajattelin, että pitää sittenkin olla jäsen, kun tämä poistokohta ei omaan silmään sattunut, ja siis luulin, ettei minulla tätä mahdollisuutta täten ole. Kiitos selventämisestä.Luitkos ketjua ollenkaan? Eli ei tarvitse olla ainakaan toistaiseksi.Pitääkö siis olla VIP:n lisäksi myös MotOrg:n jäsen, jotta siivousta voisi suorittaa?
Ei poista. koko ketjun poisto löytyy sivun alalaidasta.sanoi:Poistamalla ensimmäinen ketjun viesteistä ei kai poista koko ketjua, vai poistaako?