• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vihdoinkin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Planet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Planet

New member
Tätä hetkeä on odotettu jo pitkään - tai ainakin minä olen odottanut. Olen viimein siirtynyt "oikeiden" motoristien joukkoon. Elikkä olen ostanut isomman pyörän.
Muutama päivä sitten tein kaupat pyörästä, joka on jo pitkään ollut yksi unelmistani. Yamaha YZF-R6. Pyörä on ollut tallissa nyt sunnuntaista asti ja on ollut hymy korvissa asti sen jälkeen, vaikkakaan pyörällä ei ole juurikaan ajamaan päässyt. Pyörä on hyvässä kunnossa, vähän ajettu ja Tanskasta tuotu. Ei tosin minun toimestani.
Oli sen verran sopiva hinta suomen oloissa, että oli pakko tarttua tarjoukseen. Tosin verot ovat vielä maksamatta...
No laitetaan nyt sitten niitä kuviakin, kun kaikki niitä kuitenkin odottaa. Kuvat on aika heikko laatuisia ja otettu huonossa valossa...laitan parempia tuolla sivulle kunhan tulee vähän valosampia päiviä...
yamaha-r6-00-bikepics-085396.jpg

yamaha-r6-00-bikepics-085394.jpg

On se Yamahan sininen sitten vaan niin hieno...silmä lepää...  
blush.gif

Muutama kuvakulma vielä lisää täällä.

PS. Löysin muuten pyörän ORGin uuden Pörssi-palvelun kautta, joten hyvin toimii...  
thumbs-up.gif

Onnea !!!!!!  
062802jumpie_prv.gif
On se hieno ja miten ihmeessä sä pysyt housuissas kun sulla on tuo nenän alla ?  
biggrin.gif

tounge.gif

En helv---ssä tunnusta olevani kateellinen! EN! Tuo kun...se...ei sopis mun nahkojeni väriin, niin! Ettäs tiedät!!!
biggrin.gif

Valtavan kaunis ilmestys, onneksi olkoon! Ja...hauskaa talvea ;)

Onnea!  
062802jumpie_prv.gif

Sininen on Pyörän väri...  
wink.gif
... ja komee Devilin hi-pipe, taitaa olla hyvät murinat?!  
062802moto_prv.gif

Onnea paljon uudesta hienosta moposta!!
smile_org.gif
Ja värinkin osasit valita ihan oikein..
wink.gif
Siulla on nyt sentään jotain mitä paapoa talven yli ja kylmäpäristellä tallissa, kun mulla on ainoastaan toi A4-tilaussopimuspaperi.. mutta kevättä odotellaan
tounge.gif

Onnea tosi paljon! Tosi hieno pyörä! Voin vaan kuvitella miltä toi tuntuu.. Itellä vielä syyskuuhun saakka odotettavaa
veryangry.gif
Pakko kai alkoholistoitua ei tätä odotusta muuten kestä
033102beer_1_prv.gif

Paljon onnea pyörän johdosta!.
062802jumpie_prv.gif
.hieno on..varsinkin väri...
wink.gif

....mä lähen tästä ajelemaan...
062802moto_prv.gif

Kiitos vaan kaikille kannustuksista. Nyt jaksan varmasti vielä helpommin talven yli...
033102bebe_1_prv.gif
Ei kyl oo helppoo, mut onneks se sentään on tossa ihan vieressä ni voi vähän väliä käydä kattomassa...
biggrin.gif

Toi Devilin pelkkä slipari tekee kyllä ihmeitä ton äänille. Tossahan on tunnetusti vähän sähkömopon äänet vakiona, mutta tolla putkella ollaan tosi kaukana niistä. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt. Ainoo vaan, etten löytäny siitä sitä kuuluisaa E-hyväksyntään niin en tiedä meneekö katsastuksesta läpi...
Nikkiä en kyllä ainakaan vielä aio vaihtaa...saa nyt nähdä sitten keväämmällä.
Kevättä odotellessa...
062802moto_prv.gif

Back