Vilkkujen modauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seeker
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vilkkujen modauksesta - ja sen seuraamuksista?

• Alkuperäiset vilkut pysyy.

Ääniä: 2 100,0%
  • Vaihdettu on jo. E-hyväksytyt.

Ääniä: 0 0,0%
  • Vaihdettu hyväksymättömät. Ei "laki"ongelmia

• Vaihdettu hyväksymättömät. Ongelmia lain kanssa.

• Vaihdetaan hyväksyttyihin ensitilassa

• Vaihdetaan mihin vaan, kunhan hyvältä näyttää

• Jaa vilkut?

• Ääniä yhteensä
    2
Edellinen omistaja (tai joku heistä) on vaihtanu eteen ja taakse E-hyväksytyt tarvikevilkut. Edessä ihan asialliset, takana rumat jotka ei pidä vettä. Taidan hommata originaalit.
E-hyväksytyt originaalit jotka ei pidä vettä...
biggrin.gif
Ja täten siis vaihto tarvikevilkkuihin edessä. Että älä sen vedenpitävyyden takia maksa turhaa
tounge.gif

Kawa läpäisi juuri katsastuksen, saksassa siihen oli laitettu ne pienet kirkkaat vilkut, mut ei katsastusmies katsonut niitä muuten kuin et toimivat, itse vilkaisin sen verran että E-merkintä kyllä löytyy. Jos katsastaja on ne hyväksyny niin eikai poliisilla siihen enää mitään sanomista ole... vai onkohan..
confused_orig.gif

Kawa läpäisi juuri katsastuksen, saksassa siihen oli laitettu ne pienet kirkkaat vilkut, mut ei katsastusmies katsonut niitä muuten kuin et toimivat, itse vilkaisin sen verran että E-merkintä kyllä löytyy. Jos katsastaja on ne hyväksyny niin eikai poliisilla siihen enää mitään sanomista ole... vai onkohan..
confused_orig.gif
ei poliisit mitään sano, se erkki-merkki vilkuissa ratkaisee..
smile_org.gif

Eipä taida ZZRään saada kovin erilaisia vilkkuja kuin elkuperäiset. Nehän on silleen "upotettu" katteisiin...

Eipä taida ZZRään saada kovin erilaisia vilkkuja kuin elkuperäiset. Nehän on silleen "upotettu" katteisiin...
''Sama vika Rahikaisella...''
wink.gif

Tai itse asiassa allekirjoittaneen VFR:ssä on ''tarvikevilkut'' laukkutelineessä. Harkitsin alkuperäisten kytkemistä rinnalle, mutta en sitten jaksanut säädellä (vaikka säätömies olenkin
tounge.gif
). Eli ainoat toimivat takavilkut ovat tarvikevehkeet... Alkuperäiset ovat siis katteissa ja hyvä niin. Yksinkertaista ja tyylikästä.

Heitin puoli leikilläni kaverille, että teeppäs "jenkki" takavalot ärrä suikkaan ('92), eli tuplavalot kun on takana, niin kytkisi vilkut jarruvaloihin, kuten ameriikan autoissakin pruukaa olla.

No se meni ja kytki. Tosikko mies, ei vitsiä ymmärtänyt. Sen pyörä nyt on muutenkin täynnä erikoisuuksia, esim. tööttiä kun painaa niin saa ahtopaineita puoli kiloa lisää, takavanne itse levitetty 6,5", automaattinen äänenvaimentajan ohitus, eli suoraputki, kun ahto nousee yli 0,2:n jne. Ihan pellepeloton...
Tuli kuitenkin hieno, näkyvyyttä testaillaan parhaillaan (näkyy, ei näy, näkyy, ei näy
tounge.gif
), ensi reaktiot ihan positiivisia.

Katevilkut jotka on nyt modifioitu kevytmalleiksi, eli noin 30% vilkunlasia on vähennetty ja koko komeus on kruunattu pysymään kiinni maalarinteipillä, ei ole ainakaan kolmen valoissa vierellä seisseen poliisipartion pysäytyskynnystä ylittänyt, vaikka ovat mielenkiinnolla raatoa katselleetkin. (säälivät ehkä...)

Ite ostin tänään motoxsista minivilkut(samanlaiset kuin alrigtissä).Makso vain 15 egee pari, huomasin tosin myöhemmin että toi E merkki puuttuu.Mietin vaan että mahdollisessa kolari tilanteessa voidaanko evätä esim
korvaus

Miten sitten mahtaa olla noiden stongan päissä olevien "blinkkereiden" kanssa? Mun saksantuonti Banditissa on moiset Hellan vilkut edessä, takana ei mitn. Onko takana pakko olla erilliset vilkut?
Tanko on n. 90 cm leveä, ja vilkut näyttävät sekä eteen, että taakse. Saksalaiseen rekisteriotteeseen ko. muutokset merkitty, eli tyyppihyväksytyt ja lailliset siellä.  
withstupid.gif

Back