Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin on, kun eivät näy vaikka kuinka suuret pollot laittais,en suosittele tuota tummennusta en...jokainenhan saa tehdä tietenki omalleen mitä vain,mutta tuo on tieliikenteen vaarantamista tietoisesti......SORRY oli pakko kun olen niitä tummennettuja manannut aivan tarpeexi tuolla tien päällä melkein päivittäin,ne ei kerta kaikkiaan NÄY,,,,etenkään päiväsaikaan.tummennus o laitonta hommoo.. siinä voit sitte ihmetellä, kun oot jonkun auton kupeessa.. ei ne vilkut muutenkaa näy kunnolla motskareissa ni miks niitä vielä huonontamaan?
No, kerroppa sitten mistä löytyy savuvilkut pyörääni? Ebaysta kattelin ja ainut pulju jolla noita oli myynnissä ei englantia puhunut. Sen lisäks tarttisin käsittääkseni jonkin muun kortin kun visa electronin ja ulkomaan maksumääräyksellä menee yksien vilkkujen hommaaminen vähän liian vaikeaksi + kalliiksi. Ei taida hirveäsi jäädä vaihtoehtoa...tummentaminen on aina niin ja näin... osta suoraan uudet vilkut jotka on savunväriset niin voit vaihtaa sitten alkuperäiset takaisin joskus jos sille tuntuu. itsellä tummat etuvilkut ja aivan mainiosti näkyy, tosin ne o sellaset hehtaari mollukat ettei niitä voi olla näkemättäkään... suosittelen tarkastamaan whitelights, itse tilasin noin vuosi sitten kamaa tuolta ja hyvin pelittää...
Samaa mieltä, ja toinen juttu nää minivilkutMitään järkeä tummentaa vilkkuja, niiden pitää näkyä. Vähän sama, jos tummentaisi ajovalon.![]()
Jaa-a. Enpä tiedä. Edelliseen 6r:ään laitoin minivilkut taakse(ledit) ja ainakin omasta mielestäni näkyivät paremmin kuin orginaalit. Sama juttu on kaverin cebarissa. Perässä kun ajelee niin kyllä ne lediminivilkut näkyy paremmin kuin orginaalit, vaikka pienemmät ovatkin.Samaa mieltä, ja toinen juttu nää minivilkutMitään järkeä tummentaa vilkkuja, niiden pitää näkyä. Vähän sama, jos tummentaisi ajovalon.
Luulis että mitä paremmin itse näyt ja toiset näkee mitä olet tekemässä niin olis turvallisempaa, en tiedä ite ainakin ajattelen näin.![]()
![]()
Tämä olikin hyvä linkki!Tuoltakin voi löytyä ja on Suomessa.