• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vilkkuongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Peck4

New member
Seuraavanlaista ongelmaa havaitsin, kun tänään kävin huollon jälkeisen testilenkin heittää Hornetilla: vilkku ei ota oikealle kuin harvakseltaan ja silloinkin, kun pitää vilkkuviistä itse pohjassa. Alkaa vilkuttamaan viiveellä silloinkin. Vasemmalle tekee kanssa välillä samaa, mutta vilkkuu itsekseen, eikä tarvitse pitää pohjassa. Rele? Johdot? Vilkkukytkin? Itse sen verran Uuno sähköjen kanssa, että mitä kokeilla ensin? Polttimot toimii kyllä hyvin, mutta tuntuis, että jossain raossa häviää kontakti. :no:

Moi
Sama kokemus kuin edellisilläkin kirjoittajilla. Itse otan säännöllisen epäsäännöllisesti muovirasian auki (kiinni kahdella ruuvilla ainakin Busassa), putsaan sisuskalut vaseliinista ja heitän uudet rasvat sisään. Aina vilkku on lähtenyt toimimaan sen jälkeen kuin uusi...kannattaa testata!

Pitää laittaa puhdistus työnalle, kunhan kerkeän. Ruvennut nyt toimimaan käytössä paremmin, kun ajellut 125km risteysajoa ja käyttänyt vilkkua. Eli vika varmaan juurikin siellä kytkimen pinnoissa

Minulla kans samaa alkanut ilmenemään viimeisien vuosien aikana ja varsinkin pitkän seisonnan jälkeen. Kerran olen jaksanu avata katkaisijan ja putsata ja vähän CRC:tä ruiskauttaa, mutta ilman tuotakin operaatiota yleensä alkaa toimimimaan pikkuhiljaa kunnolla kun rämppää vilkkua puolelta toiselle pari kolmekymmentä kertaa eestaas peräkanaa ja sit toimiikin koko loppukesän kunnolla :)

Minulla kans samaa alkanut ilmenemään viimeisien vuosien aikana ja varsinkin pitkän seisonnan jälkeen. Kerran olen jaksanu avata katkaisijan ja putsata ja vähän CRC:tä ruiskauttaa, mutta ilman tuotakin operaatiota yleensä alkaa toimimimaan pikkuhiljaa kunnolla kun rämppää vilkkua puolelta toiselle pari kolmekymmentä kertaa eestaas peräkanaa ja sit toimiikin koko loppukesän kunnolla :)

CRC voitelee mutta joku Contact Cleaner myös putsaa hapettumat. PRF:llä löytynee sopivia aineita jotka hakkaa mennen tullen CRC:n tuossa tarkoituksessa.

CRC voitelee mutta joku Contact Cleaner myös putsaa hapettumat. PRF:llä löytynee sopivia aineita jotka hakkaa mennen tullen CRC:n tuossa tarkoituksessa.

CRC on tuotemerkki samoin kuin PRF, jolla on paljon erilaisia sihituotteita puhdistusaineista öljyihin. CRC:llä on myös sitä contact cleaneria.

Kyllä vaan. CRC:n electro cleaneria sisään ja pari kertaa pyyhkäisin kontakteja, niin toimii kuin uudet. Kiitos vaan taas avusta :)

Mulla oli samaa ongelmaa, aina keväisin kun kelit oli kylmiä, jos oli lämmin aamu niin toimi. Nyt korjasin sen contact cleanerillä :)

Back