• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vilkkurele, -04 kilo gsxr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackDevil
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BlackDevil

New member
Tuli tossa hommattuu elektroninen vilkkurele, et sais noi ledi vilkut vilkkumaan normaali tahtiin.
Mut meni sormi suuhun, ku meinasin sen vaihtaa, ei noissa lue mitaan järkevää eikä kuulu mitään ääntä. Olisko jollain tietoo mikä mötikkä pitäis vaihtaa?
nixweiss.gif

Ei sovi ainakaan suoraa eikä viitteis kokeilu mielessä pistää piuhoja poikki..

3-napaisen mulle stormista myivät, ja jos mä tietäisin montako johtoo sinne orkkiseen menee, ni varmaan tietäisin mikä se niistä on  
wink.gif

Myyjä kyl sano et pitäis sopii suoraa paikal, sen ku tökkää vaa, vaik ei se kyl ees kysyny mikä pyörä mul on
omg.gif
ei se kyl ainakaan suoraa mihinkään sovi.
Pikkasen kyl ihmetytti jälkeen päin, et mahtaakohan ne ny joka mopos olla samanlaiset..

Taitaa olla väärä rele. Orkkiksessa on 7-napanen, samassa releessä vilkut ja sivujalka. Ja se löytyy penkin alta oikealta puolelta.

miit miitt,pääseeks pelkäl releen vaihdol eroon vastuksien liittämisest tjtn?
confused_orig.gif

withstupid.gif

itse olen ledivilkuist haaveillu mut sit o aina höpötetty et joudut liitteleen väliin jtn vastuksia ja blaa blaa...laiskana olen tyytynyt normi minivilkkuihin  
blush.gif

miit miitt,pääseeks pelkäl releen vaihdol eroon vastuksien liittämisest tjtn?
confused_orig.gif

withstupid.gif

itse olen ledivilkuist haaveillu mut sit o aina höpötetty et joudut liitteleen väliin jtn vastuksia ja blaa blaa...laiskana olen tyytynyt normi minivilkkuihin  
blush.gif
Pääsee...siis vaihtamalla orkkiksen tilalle elektronisen vilkkureleen, joka siis ei välitä siihen kytketystä kuormasta...
no helskuta,mistäs moisia sua ja minkähän hintasia??
omg.gif

No eipä stormissa ollu semmosta ku olis käyny, olivat siellä ihan huulipyörenä ku näytin sitä 7-napasta orkkista, ei ollu kukaan ikä semmästa nähny tai muutenkaan tienny et edes semmosii on
omg.gif

No, vaihdoin sen kahteen vastukseen ja ny toimii.. Ja rahaaki tuli yli puolet takas
smile_org.gif

Back