Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kappas. Niin nuokin vilkut on mallia Louis. Ei vaan osu liittimet kohilleen. Mikäs vm. sun Hornetti olikaan?Mun Hondaan ainakin meni minivilkut heittämällä kiinni koska vilkuissa oli samanlaiset liittimet kuin alkuperäisissä. Vilkut on Mallia Louis
Noi Monsterin asentamat vilkut on semmoset ovaalin muotoiset carbon-look vilkut louisilta. Liittimet on ihan tavalliset pyöreäpäiset abiko-liittimet. Samanlaiset oli mun vanhassa (-93) cebardissakin.Joo, kertokaas mullekin millaset minivilkut käy suoraan 2000 malliseen Hornettiin...jotkut carbon lookit olis tarkoitus hankkia.
Tämä selvä. Kiitos avusta. Täytynee tilata.Noi Monsterin asentamat vilkut on semmoset ovaalin muotoiset carbon-look vilkut louisilta. Liittimet on ihan tavalliset pyöreäpäiset abiko-liittimet. Samanlaiset oli mun vanhassa (-93) cebardissakin.
Juu samat vilkut kuin mulla (ilman carbon-lookkia). Mulla on vaan sellaiset suorakaiteen muotoiset liittimet pyörässä. Jotain Hondan omaa valmistetta, joita ei löydy mistään.Tuollaiset ne on ja liittimetkin näkyy kuvassa. Johdot riittivät hyvin...ja sähkötkin oli orginaalin kaltaiset, tosin nuo vilkut on kirkkaammat kuin orggikset..--> Vilkkujen kuva <--