vinkkejä aloittelevalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cat03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

cat03

New member
Olen aloitteleva motoristi ja vasta ensimmäisen pyörän hankkinut, joten nyt kaipaisinkin käytännön vinkkejä pyörän kuntoa silmällä pitäen. Varsinkin jos paikalle sattuu eksymään thundercatin omistajia, sillä kyseisellä pyörällä itsekkin olen harrastusta aloittelemassa. Esim. mitä öljy merkkiä suosittelette tai kokemuksia eri rengas merkeistä, tai mitä tahansa mieleen juolahtaa..Pyörässä on vielä takuuta jäljellä, joten en ole vielä sitä sen kummemmin muokkaamassa, mutta myös pyörän virkistämisestä kaipaisin neuvoja jo ensi vuotta silmällä pitäen. Kaikki mahdollinen, ja miksei myös mahdotonkin, tieto ko. pyörästä olisi varsin toivottua. THANKS!

Kustomin suosijana
cool.gif
en kyllä osaa sinua auttaa mutta onneksi olkoon uudesta harrastuksesta ja pyörästä
062802jumpie_prv.gif

Hyvän valinnan olet tehnyt, itse hommasin myös Thundercatin ensi kesäksi, ekaksi katupyöräksi.
Itse aloitin ostamalla Haynesin korjausoppaan, siitä saa paljon informaatiota moposta, saa tarvittavat momentit ja paljon muuta. Varsinkin jos aioit tehdä remontteja itse, suosittelen tuota kirjaa. Maksaa uutena Alfamerillä 35€.

Muuta en vielä osaa sanoa vielä, kysy kesän jälkeen uudestaan
cool.gif

Back