Jone76
New member
Morjens.
Talven vietto on alkanut ainakin minulla, kuin myös seuraavan reissun suunnittelu. Tsekkailin haulla Moldova:n läpi ja kovin tuoretta ei tullut eteen. Joten heittäkää vinkkejä Ukrainaan ja Moldovaan, olkaa hyvät.
Suunnitelma on tässä vaiheessa seuraava; 15.4. lento Budapestiin. Pari päivää Romanian läpi Moldovaan. Moldovassa Chisinauhun, jossa lienee "pääkadun" varrella kaikki mielenkiintoinen?
Chisinausta fiiliksien ja säiden mukaan pohjoiseen Ukrainaan tai luoteeseen Romaniaan.
Kotiin joka Via baltican kautta tai laivalla Saksasta tai Puolasta.
Takaisin töihin 25.4., jollei pomo ota lahjuksia vastaan. Täysiä ajopäiviä siis yhdeksän, joten kiirettä ei ole
Kaikki vinkit kiinnostaa; myös "älä mene", "Tsernobyl on magee" jne.
Matkapyöränä toimii bemarin RR (kahden kauden ja alle 30 tuhannen kilsan aikana ollaan koettu mm.; 2 rengasrikkoa, vettä poltoainejärjestelmässä, vettä sähköjärjestelmässä, yksi autoon törmääminen, yksi auton törmääminen pyörään, ja reissun päällä lähes irronnut sivuseisontatuki ja yksi sorkkaraudan rikkoma moottorin ulkokuori), joka on osoittautunut radalla ja lentokentällä nopeaksi, länsimaissa reissatessa toimivaksi ja idempänä reissatessa huomiota herattäväksi.
Talven vietto on alkanut ainakin minulla, kuin myös seuraavan reissun suunnittelu. Tsekkailin haulla Moldova:n läpi ja kovin tuoretta ei tullut eteen. Joten heittäkää vinkkejä Ukrainaan ja Moldovaan, olkaa hyvät.
Suunnitelma on tässä vaiheessa seuraava; 15.4. lento Budapestiin. Pari päivää Romanian läpi Moldovaan. Moldovassa Chisinauhun, jossa lienee "pääkadun" varrella kaikki mielenkiintoinen?
Chisinausta fiiliksien ja säiden mukaan pohjoiseen Ukrainaan tai luoteeseen Romaniaan.
Kotiin joka Via baltican kautta tai laivalla Saksasta tai Puolasta.
Takaisin töihin 25.4., jollei pomo ota lahjuksia vastaan. Täysiä ajopäiviä siis yhdeksän, joten kiirettä ei ole

Kaikki vinkit kiinnostaa; myös "älä mene", "Tsernobyl on magee" jne.
Matkapyöränä toimii bemarin RR (kahden kauden ja alle 30 tuhannen kilsan aikana ollaan koettu mm.; 2 rengasrikkoa, vettä poltoainejärjestelmässä, vettä sähköjärjestelmässä, yksi autoon törmääminen, yksi auton törmääminen pyörään, ja reissun päällä lähes irronnut sivuseisontatuki ja yksi sorkkaraudan rikkoma moottorin ulkokuori), joka on osoittautunut radalla ja lentokentällä nopeaksi, länsimaissa reissatessa toimivaksi ja idempänä reissatessa huomiota herattäväksi.
Viimeksi muokattu: