Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuis pahasti tuollapäin on heinäkuussa ruuhkaa ja tunkua? Mites säiden puolesta, saako pelätä lämpöhalvausta?Gardalla oltiin viikko heinäkuussa, Torbolen kylässä joka on ihan Rivan vieressä mutta halvempi.
Mulla päinvastoin, Como on jotenkin tukkoisempi mun mielestä. Tosin siellä olen ollut vaan kerran, n. -02 viikon verran lentolomalla.Gardaa ja Comoa, kun vertaan, niin Como vie voiton.. Toki Gardakin upea pohjoisosiltaan .. mutta Como... länsiranta Menaggio-Bellaggio-Tremesso alue varsinkin, sieltä lyhyt pyrähdys ja on Sveitsissä- Lugano 30km, Andermatt 135km, lauttoja järven yli 30min välein... Suunnitteilla jossain vaiheessa pidempi reissu, jossa tukikohta vois olla vaikka joku Interhomen kämppä....
Voi olla, että ajankohta Syyskuu(2010) Comolla oli rauhallisempaa, tuosta Lecco / Como osasta en oikein pitäny, oli aika paljon sotkusempaa + tukkosempaa, kuin tuo yllä maitsemani länsipuoli. No makuasiahan tämä...Gardaa ja Comoa, kun vertaan, niin Como vie voiton.. Toki Gardakin upea pohjoisosiltaan .. mutta Como... länsiranta Menaggio-Bellaggio-Tremesso alue varsinkin, sieltä lyhyt pyrähdys ja on Sveitsissä- Lugano 30km, Andermatt 135km, lauttoja järven yli 30min välein... Suunnitteilla jossain vaiheessa pidempi reissu, jossa tukikohta vois olla vaikka joku Interhomen kämppä...
Myös täältä ääni Gardalle. Riippuu tietysti paljon siitä mikä katsotaan Gardaan kuuluvaksi ja mikä ei. Se gardan ympäri menevä rantatie nyt ei ole varsinaisesti mikään nautinto ajella. Länsirannnalla tosin on ihan mukavaa maisemaa, mutta se saattaa myös olla tosi tukkoinen ajella.Mulla päinvastoin, Como on jotenkin tukkoisempi mun mielestä. Tosin siellä olen ollut vaan kerran, n. -02 viikon verran lentolomalla.Gardaa ja Comoa, kun vertaan, niin Como vie voiton.. Toki Gardakin upea pohjoisosiltaan .. mutta Como... länsiranta Menaggio-Bellaggio-Tremesso alue varsinkin, sieltä lyhyt pyrähdys ja on Sveitsissä- Lugano 30km, Andermatt 135km, lauttoja järven yli 30min välein... Suunnitteilla jossain vaiheessa pidempi reissu, jossa tukikohta vois olla vaikka joku Interhomen kämppä....
Gardalla hyvänä puolena nopeat siirtymät joka suuntaan ellei nyt satu johonkin länsirannikon pikkukyliin, esim. Tignalesta/gargnanosta saattaa huonolla tuurilla kestää toiselle puolelle järveä puoli päivää.
Ei siellä kesäkuussa vielä mitään ryysistä ole, eli varmasti löytyy tilaa. Majapaikkojakin on runsaanlaisesti...Miten nuo pohjois-Italian majoitukset ovat täynnä kesäkuun alkupuolella? Kannattaako varata etukäteen vai onnistuuko majoituksen saaminen helposti lennosta vielä tuolloin?
Hyiiiii, siellähän on luntaJos päätä ei huimaa niin madonnassa kannattaa päivä pari tepastella via ferratalla...
paikan päältä vuokraa valjaat ja kypärän, nuo reitit ei kuitenkaan mitään vuorikiipeilykokemusta vaadi, hiukan kuntoa vaan![]()
http://www.elisanet.fi/katoome....485.htm
tossa esim. tullaan vastapäistä "rinnettä" alas
http://www.elisanet.fi/katoome....516.htm