suur75
New member
elikkä tein 89 äffään tämmöset muutokset
dynojetin suuttimet(115) ja neulat.. rikka toiseksi ylimmässä
vakio putki ja vakio ilmanputsari
etuhammasratas 17 ja takana 42
uudemman tulpat 98->(kaks kärkiset)
akulta riittävän paksulla johdolla puolille virta.. rele välissä vanha puolan plus ohjaa relettä
tulpat antaa viimeinkin kunnon kipinän
satasen vauhdissa koneessa kierroksia 6-vaihteella 4200
ja 5-vaihteella 4800.. aiemmin 5600 6-vaihteella
kaks päällä jaksaa 6-vaihteella kulkea hyvin 100-120kmh jopa ohittaminen onnistuu
ykkönen säilyi pienenä vaihteena helppo lähteä liikkeelle joskin kovemmassa 0-100kmh kiihdytyksessä heh ei tarvi enää vaihtaa kakkoselle... ykkönen riittää
mutta se mikä parasta kaks päällä ajettuna 3,8litraa/100km
mitattu tankki täyteen mallilla ja äffän matkamittarin lukemilla ja ajo sisältää jonkin verran kaupunki ajoa ja ehkä puolet matka ajoa
dynojetin suuttimet(115) ja neulat.. rikka toiseksi ylimmässä
vakio putki ja vakio ilmanputsari
etuhammasratas 17 ja takana 42
uudemman tulpat 98->(kaks kärkiset)
akulta riittävän paksulla johdolla puolille virta.. rele välissä vanha puolan plus ohjaa relettä
tulpat antaa viimeinkin kunnon kipinän
satasen vauhdissa koneessa kierroksia 6-vaihteella 4200
ja 5-vaihteella 4800.. aiemmin 5600 6-vaihteella
kaks päällä jaksaa 6-vaihteella kulkea hyvin 100-120kmh jopa ohittaminen onnistuu
ykkönen säilyi pienenä vaihteena helppo lähteä liikkeelle joskin kovemmassa 0-100kmh kiihdytyksessä heh ei tarvi enää vaihtaa kakkoselle... ykkönen riittää
mutta se mikä parasta kaks päällä ajettuna 3,8litraa/100km
mitattu tankki täyteen mallilla ja äffän matkamittarin lukemilla ja ajo sisältää jonkin verran kaupunki ajoa ja ehkä puolet matka ajoa