Virago 535 Starttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cubix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Cubix

New member
Elikkäs kaverin emännän mopottimessa on ilmennyt ongelmia, starttailee sillon kun sitä huvittaa. Startti on väljä ja uutta olisi hakusessa. En kaupasta kyllä lähde ostamaa kun lista hinta on 390€ . Elikkäs jo tiedätte mistä saisi startin jammuun niin viestiä vaan tänne päite käytetyt käy ainoa että pitää toimia. joskus oon linkin nähnyt johonkin mutta en sitä enään löytänyt.
smile_org.gif

jos väljä niin mix ei uusia laakereita voi laittaa. itellä xj600 jammusta sisempi neulalaakeri meni sököx varaosana ei saannut utta eikä laakeriliikkestäkään löytynyt sopivaa joten tuttu sorvari sorvas pronssista sopivan helan ja hyvä tuli.

jos väljä niin mix ei uusia laakereita voi laittaa. itellä xj600 jammusta sisempi neulalaakeri meni sököx varaosana ei saannut utta eikä laakeriliikkestäkään löytynyt sopivaa joten tuttu sorvari sorvas pronssista sopivan helan ja hyvä tuli.
Itse en asiasta paljoa ymmärrä mutta starttia katsonut liikkeen kaveri sanoi että ei kannata ruveta korjaamaan. Kehotti etsimään jostain käytettyä starttia vimpulaan koska korjaaminen maksaisi kuulemma uuden hinnan.

Pyörin starteista en tiedä, mutta kakarana tuli 70-luvun autojen startteja korjattua uudelleen laakeroimalla. Silloin ainakin sai varaosaliikkeistä kuparisia heloja, joihin kasausvaiheessa itse puristetettiin käsin öljy sisään.

Back