Virtuaalikynttilät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaukaa haettua mutta tuli silti heti mieleen tämä.  
biggrin.gif

Kyllä pitäisi rajoittaa. Nykyään tuolla sytytellään kynttilöitä vaikka minkälaisille pellehermanneille, jotka ovat jonkin mielestä jollain alalla olleet virtuooseja ja joista 99 %:lla foorumilaisista ei ole mitään tietoa
mad.gif

Kynttiläketjun pitäisi olla vain suomalaisille motoristeille, jotka ovat menehtyneet moottoripyöräonnettomuudessa.

My Webpage Niin joo, onjan tää aika kaukaa, että joku ruotsalainen motoristi kuoli. Voihan siitä laittaa jutun jonnekin esille ja ihmetellä myöhäistä ajankohtaa, mutta kynttilän sytytys on jotenkin.... kaukaa haettua. Mutta jokainen tyylillään.

Näistä kynttiläketjuista on sillontällön ollut puhetta ja aiemmin porukka on niitä halunnut, joten niille on oma osio sitten.

Itse en noita ymmärrä, mutta en ymmärrä paljoa muutakaan
biggrin.gif
Jos kerran ovat tärkeitä joillekin niin olkoot, nythän noi on rajattu tuonne yhteen osioon jota ei ole pakko lukea jos ahdistaa - itse en esim vieraile tuolla in memoriamissa oikeastaan ollenkaan.

Poistetaan koko osio.

Tuskin sielta omaiset lohtua hakee, eika sita varmaan jonkun Janne 16v. talitikusta paljon irtoa vaikka hakisivatkin.

sanoi: w4p2
033102ass_1_prv.gif

Kyllähän jollain osiolla voi uutisoida onnettomuuksia mutta en näe järkeä helvetin pitkässä kynttilähymiöketjussa.Kommenttia ja arvailua niistä tulee,ja riippuen ajotavasta tai onko liivmies niin sillä perusteella vielä valitaan että kuka ansaitsee taivaspaikan ja kuka ei.
Ja sitten ei mene minun pallukkaan että miksi aloitetaan kynttiläketju kotieläimen takia? Ovat varmasti kaikki karvapallot rakkaita omistajilleen,mutta kyllä kai sen littanaksi ajetun turtlen tai oven väliin jääneen marsun tai oskun tai mussumirrin voisi surra ilman foorumin kynttilöitäkin.Kuollutta ja kuolemaa voi kunnioittaa mutta ei siitä pidä tehdä farssia.

Kai sitä jokainen saa laittaa kynttiläketjun mille/kenelle haluaa. Ja ne jotka kokevat tarpeelliseksi osallistua kollektiiviseen suremiseen, osallistuu.

En näe tässä mitään ongelmaa
smile_org.gif

Sen nyt jotenkin ymmärtää, jos on ollut kotimainen motoristi tai erittäin tunnettu ulkomaalainen (kisakuski tmsv.) kyseessä, mutta kohtahan siellä on jokainen kuollut bangladeshiläinenkin motoristi.
Kannattaisikohan jonkun perustaa tuonne jonnekin webbiin virtuaalihautaushaa/kynttiläketju noille kaikille kuolleille musteille ja mirreille sun muille?

Jokainen voi mun puolestani sytyttää kynttilöitä ihan vapaasti oman tahtonsa mukaan, mutta uusissa viesteissä en haluaisi in memoriam-ketjuja nähdä.

Ei ole ollut tarvetta käydä kynttilöitä sytyttelemässä, mut ei muitten kollektiivinen suru häiritse.

Mut nää ulkolaiset tavikset kyllä vois, edes jättää pois.

Mulla olis mielikuva, että virtuaalisa hautuumaita löytyy netistä kaikenlaisille kuolevaisille, jos on tarvetta muistella kaikkea mahdollista.

Se oli kyl hyvä, että menneen kesän muisteloketjut lukittiin.

Jokainen voi mun puolestani sytyttää kynttilöitä ihan vapaasti oman tahtonsa mukaan, mutta uusissa viesteissä en haluaisi in memoriam-ketjuja nähdä.
Tälle vahva *peukut ylös*.

Samoin nuo testiosion viestit voisivat olla näkymäti uusien listalla..
+1
Onnistuisikohan ylläpidolta moinen, määkin kannatan.

Back