Zambo Rock
New member
Nyt kun kevätaurinko pikkaisen pilkistää niin tulee mieleen mopokesä. Tämä haaveilu sai uskomattoman takaiskun kun neljättä talvea pihallamme nököttänyt pressutalli nuokahti osittain lumen painosta. Sen katon tukirauta oli pettänyt yhdestä liitoksestaan ja etuosa oli tipahtanut alas. Jokainenhan tietää mikä ajoneuvo oli juuri siinä kohdalla johon tuo tukirauta parinsadan kilon lumikuorman kera pamahti
. Kawasakin etupleksi päreinä, samoin osittain itse etukatekin. "Sarvet" joihin pleksi kiinnitetään näyttää olevan katki ja poikki. Tällä hetkellä mopo itse asiassa pitää koko katoksen etuosaa "pystyssä" eikä vahinkoja pääse tarkastamaan ennenkuin suurin osa lumesta on poistettu ja katto nostettu taas paikoilleen.
Pystyykö noita tuommoisia katevahinkoja millään keinoin korjaamaan? Pleksejä saa toki uusia, mutta vuoden 1986 GPZ 1000 RX:n etukatteita ei ihan joka myymälässä hyllyssä ole. Pikavilkaisu eBay -tarjontaan ei myöskään tuonut tulosta. Yleensä eBaysta saa melkein minkä osan tahansa tähän mopediin.
Perkele!
. Kawasakin etupleksi päreinä, samoin osittain itse etukatekin. "Sarvet" joihin pleksi kiinnitetään näyttää olevan katki ja poikki. Tällä hetkellä mopo itse asiassa pitää koko katoksen etuosaa "pystyssä" eikä vahinkoja pääse tarkastamaan ennenkuin suurin osa lumesta on poistettu ja katto nostettu taas paikoilleen.Pystyykö noita tuommoisia katevahinkoja millään keinoin korjaamaan? Pleksejä saa toki uusia, mutta vuoden 1986 GPZ 1000 RX:n etukatteita ei ihan joka myymälässä hyllyssä ole. Pikavilkaisu eBay -tarjontaan ei myöskään tuonut tulosta. Yleensä eBaysta saa melkein minkä osan tahansa tähän mopediin.
Perkele!