Voiko tää olla enää totta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ikirokkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ikirokkari

New member
No joo. Ensin mä funtsasin, sit mä mietin ja lopuksi tuli sellainen olo että mä en kehtaa. No kerrotaan kuitenkin. 25 vuotta pyörän sarvissa ja ikinä sattunu mitään. Sit viimekesänä dösä eteen ja meitsi mittas tonttii (siitä väännettiin tällä foorumilla kättä että miten olisi pitänyt homma hoitaa eikä siitä sen enempää). No ei mitään kevät alkoi loistavasti, korjattu pyörä alla ja kilsoi kertyi. Fiilarit jengan topissa. No meikä ajaa hissukseen sellaista pihakatua kävelyvauhtia. Yhtäkkiä räjähtää koko oikee legi ja meikä flyygaa ilmassa. Oikeelta tulee mutsille ja faijalle suuttunu kolli suoraan pihalta suht lujaa suoraan mun kylkeen eli legi jäi fillarin ja Polon väliin. Teki gutaa. No poju puhaltamaan 2,8 promillea eli ajot vähäks aikaa siinnä. Itselle rakennettiin uusia luita tommoset kaksi kuukautta. Nyt on jännät nilkat oikee on tuplasti sen paksuinen kuin vasen, hauskan näköistä.
Joo eli must on ruvennut tuntuu että mä oon tollainen viemärin hajulukon inhimillinen vastine eli kaikki paska kerääntyy mun ympärille.
Ja hei ei sit mitään hienoja juttuja mitä olisi pitänyt tehdä. Mä en nähnyt sen kundin himaakaan saati sen autoa, niin paitsi konepelliltä.

Helvettiläinen
Voisi uskoa että sun huonon mäihän kiintiö on nyt sitten täynnä.

Meinaatko jatkaa harrastusta kun saat nilkan saappaaseen?

Toivottavasti kännikolli sai kunnon tuomion, eikä mitään päähän taputtelua,vaikka ei se paljon lohduta...

Tsemppiä nilkan kanssa.

Toivottavasti pääset vielä pyörän päälle fiilistelemään.

Älä anna "pienten" vastoinkäymisten lannistaa, vaan uudestaan mopon rattiin heti kun kunto antaa myöden. Tsemppiä luiden kasvatteluun!!
wink.gif

Paskaa flaksia.

Nyt ei muuta kuin kovaa kuntoutusta jalkaan talven ajan ja heti kevään korvilla uudestaan pyörän päälle ettei pääse tankokauhu iskemään.

Miten tää kuullostaa niin tutulle... hmmm... Ihan, kuin tapahtumat vuoden sisälle itselleni.

Viime vuonna toukokuussa mittasin baanaa länsiväylällä, kun dösä kiilasi kumoon. Se vaan vaihtoi kaistaa ja minä sekä edessäoleva jouduttiin tekemään paniikki jarrutukset. Mä vaan paiskasin pyörän tahalleni kumoon. Noh, siinä päästiin sitten ihan säikähdyksellä...

Nyt reilu kuukausi sitten pyörä teki pinenen sukelluksen ihan hiljaisesta vauhdista ojan pohjalle. Siinä samassa vääntyi nilkka pahasti ylitse, jolloin jalkapöydän luut sanoi, snap - krackle -pop. => titaaniruuveilla kasatut jalkapöydän luut ja 8 viikkoa saikkua. 6 viikkoa kipsiä ja kävelemään vasta tuon 8 vk:n jälkeen.

Ymmärrän oikein hyvin tuskasi ikirokkari. Kovasti tsemppiä ja koita saada pää kestämään. Mulla alkaa olla polla ihan hajalla, kun ei pääse minnekään.

033102beer_1_prv.gif

-M

Mulle riitti kerta! Mummo tuli suoralla tiellä, hyvällä kelillä ja kirkkaassa säässä mun kaistalle ja piti kaatuen väistää, ettei ois tullut nokkakolaria. Ajoin ihan rajoitusten mukaan, mutta minkäs teit. Kotilolla ei ois ollut mitään hätää. Polvi meni paskax ja 8kk sairaslomaa. Nyt mies joka on urheillut koko ikänsä opettelee juoksemaan, kun jalka ei meinaa mennä siihen mihin aivot käskee.

Ei saatana, ei oo sen arvosta. Mopo meni lunastukseen ja harrastus jäi siihen. Kaikkea voi sattua, mutta mitäpä sitä ehdoin tahdoin turhia riskejä ottamaan. Kesätkin on niin lyhyitä ja vähälumisia!
withstupid.gif

Back