ikirokkari
New member
No joo. Ensin mä funtsasin, sit mä mietin ja lopuksi tuli sellainen olo että mä en kehtaa. No kerrotaan kuitenkin. 25 vuotta pyörän sarvissa ja ikinä sattunu mitään. Sit viimekesänä dösä eteen ja meitsi mittas tonttii (siitä väännettiin tällä foorumilla kättä että miten olisi pitänyt homma hoitaa eikä siitä sen enempää). No ei mitään kevät alkoi loistavasti, korjattu pyörä alla ja kilsoi kertyi. Fiilarit jengan topissa. No meikä ajaa hissukseen sellaista pihakatua kävelyvauhtia. Yhtäkkiä räjähtää koko oikee legi ja meikä flyygaa ilmassa. Oikeelta tulee mutsille ja faijalle suuttunu kolli suoraan pihalta suht lujaa suoraan mun kylkeen eli legi jäi fillarin ja Polon väliin. Teki gutaa. No poju puhaltamaan 2,8 promillea eli ajot vähäks aikaa siinnä. Itselle rakennettiin uusia luita tommoset kaksi kuukautta. Nyt on jännät nilkat oikee on tuplasti sen paksuinen kuin vasen, hauskan näköistä.
Joo eli must on ruvennut tuntuu että mä oon tollainen viemärin hajulukon inhimillinen vastine eli kaikki paska kerääntyy mun ympärille.
Ja hei ei sit mitään hienoja juttuja mitä olisi pitänyt tehdä. Mä en nähnyt sen kundin himaakaan saati sen autoa, niin paitsi konepelliltä.
Joo eli must on ruvennut tuntuu että mä oon tollainen viemärin hajulukon inhimillinen vastine eli kaikki paska kerääntyy mun ympärille.
Ja hei ei sit mitään hienoja juttuja mitä olisi pitänyt tehdä. Mä en nähnyt sen kundin himaakaan saati sen autoa, niin paitsi konepelliltä.