• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

vtr 1000f:ää ostamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja h_hankala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

h_hankala

New member
mietin tässä vakavasti tekeväni kauppoja veturista...
peli on vuosimallia -97 ja katteet ainakin revitty hevon kuuseen ja laitettu leveä ohjaustanko, muutoin orikinaalissa kunnossa.

Kysymys kuuluukin kaikille paatuneille Honda miehille: kannattaako lusikkaa laittaa kyseiseen soppaan?

Itsellä mallia -98 ja ainakin itse ollut perin tyytyväinen..

Onko alkuperäiset katteet tallella ? vai onko tehty "fighter" sen takia että kipattu nurin ja katteet hajonneet.... tietoa koska huollettu/vaihdettu nokkaketjun kiristimet ja onko muuten pidetty hyvin..ja tietty tuo jännitteensäädin jos ei ole jäähdytysrivallinen malli eli alkuperäinen saa sen melkein laskea vaihdettaviin osiin..

Muutenkin vaikea sanoa,kun ei ole kyseistä pyörää nähnyt.. tekniikan ainakin pitäisi olla luotettavaa ja kestävää muuten..itselläni jo 81 tkm takana ilman suuria murheita..poisluettuna tuo jännitteensäädin

Itsellä mallia -98 ja ainakin itse ollut perin tyytyväinen..

Onko alkuperäiset katteet tallella ? vai onko tehty "fighter" sen takia että kipattu nurin ja katteet hajonneet.... tietoa koska huollettu/vaihdettu nokkaketjun kiristimet ja onko muuten pidetty hyvin..ja tietty tuo jännitteensäädin jos ei ole jäähdytysrivallinen malli eli alkuperäinen saa sen melkein laskea vaihdettaviin osiin..

Muutenkin vaikea sanoa,kun ei ole kyseistä pyörää nähnyt.. tekniikan ainakin pitäisi olla luotettavaa ja kestävää muuten..itselläni jo 81 tkm takana ilman suuria murheita..poisluettuna tuo jännitteensäädin
Mulla itsellä ns kipattu malli eikä mitään ihmeellistä oo tuossa, etukate menny rikki ja korjattu ja samoin syyläri toiselta puolen. Eihän noi miksikään mee jos vauhtia ei oo paljoo. Noi kiristimet on sellaset mitkä kannattaa kysyä ja tosiaan tuo jännitteensäädin, vaihdoin omaani R6 säätimen.

Back