• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VTR kylmä käynnistys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mustapekka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mustapekka

New member
Millaisia vinkkejä kylmä käynnistykseen??? Onko muilla ongelmia näillä keleillä
confused_orig.gif

Kyllä sen pitäisi ihan normaalisti lähteä käyntiin.. Jos ei niin jossain on vikaa.

Onko vakio?
Minulla oli sellainen, ettei voinut käyttää ryyppyä muuta kuin kylmänä tyhjäkäynnin nostamiseen. Siis ilman ryyppyä käyntiin, muuten kastui tulpat.
Pyörässä oli takomännät, putket, suuttimet ja ilmansuodatin vaihdettu.

Ihan normisti ryypyn kanssa hörähtää..
tosin akku pitää olla kunnossa..
saattoi ehkä itsellä johtua hajonneesta tulpanhatustakin,mutta ei käynnistynyt uudellakaan akulla vaikka pyöritti hyvin..auton akkuun kaapelit kiinni niin johan hörähti kerrasta.

Sliparit on muuten vakio... Mietin että oisko akku kohta vaihto kamaa.. liekkö muutenkin vähän ali mitoitettu..tuntuu vähän sille. onko muilla kokemuksia? Eilenkin piti 4-5 kertaa startata ennen kuin hörähti käyntiin lämpimänä ei mitään ongelmaa huomenna vauhdan tulpat niin katsotaan kummeneeko jos ei niinn sitte taitaa olla akun vuoro... jos alku peräisiä niin onhan nuo jo kestänytkin -05 ja ajettu 20tkm.
062802jumpie_prv.gif

Itsellä oli heikko akku viime syksynä, ei käynnistynyt enää välttämättä aamulla viileän yön jälkeen katoksesta, vaikka pyöritti.
Kannattaa myös ne tulpat vaihtaa.

Ja itse vaihdan parin päivän sisään yamaha r6 jännitteensäätimen, mikä kuulemma myöskin auttaa. (itse tosin vaihdan muusta syystä, mutta ko. asia auttoi vaihto päätöksessä myös)

VTR 1000 f, V kone tarvitsee virtaa startatessa aika paljon. Akku jos on heikossa hapessa niin starttaus on kylmällä hankalaa. Kun ostaa uuden akun,niin ostaa samoilla notuleilla kuin alkuperäinen. Muuten saattaa sama ongelma jatkua uuden akun kanssa.

Ohjekirjasta sen löytäis mutta ei ole nyt lähellä. Kyllä noiltä mp myyjiltä löytyy tiedot millainen akun pitää olla.

Back