• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VTR "mökäpöntöt" tilattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltsi2323
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Peltsi2323

New member
Delkevicin vaimentimet tilattu, saadaan vähän enemmän ääntä maailmaan. Ei oikein tuo alkupäinen "papatus" ole minun mieleeni, saataisiin pikkasen matalampi ääni.
tounge.gif

Hintaa parille noin 250€ vaimentimet ja putket + kiinnikkeet, kotiin tuotuna. Ainakin netissä kuunneltuna ihan hyvät äänet.
wink.gif

Jo on kyllä edukas parihinta.. paljon noita on ilmeisesti tilailtu eikä kovin oo haukuttu joten lienee hyvinkin hintansa arvoisia.

Millainen toimitusaika luvattiin?

Delkevicin vaimentimet tilattu, saadaan vähän enemmän ääntä maailmaan. Ei oikein tuo alkupäinen "papatus" ole minun mieleeni, saataisiin pikkasen matalampi ääni.  
tounge.gif

Hintaa parille noin 250€ vaimentimet ja putket + kiinnikkeet, kotiin tuotuna. Ainakin netissä kuunneltuna ihan hyvät äänet.
wink.gif
Tuota onko noissa e-leima? Sillä vaan kyselen kun tuli itse hommattua scorpionin pöntöt missä on tuo e-merkintä ja tuli laput yms mukana. Mulla on irrotettavat huilut, onko noissa huiluja lainkaan tms?

delkevicin sivuilta en löytäny Vtr malliin mitään, voitko pistää linkkinä mulle sen sivun mistä löysit nuo putket? Jos satun innostuun tilaan vaikka toiset
tounge.gif

tounge.gif

wink.gif
Tuota onko noissa e-leima? Sillä vaan kyselen kun tuli itse hommattua scorpionin pöntöt missä on tuo e-merkintä ja tuli laput yms mukana. Mulla on irrotettavat huilut, onko noissa huiluja lainkaan tms?

delkevicin sivuilta en löytäny Vtr malliin mitään, voitko pistää linkkinä mulle sen sivun mistä löysit nuo putket? Jos satun innostuun tilaan vaikka toiset  
tounge.gif
Veikkaisin että ei ole hyväksyntää, käsittääkseni irroitettavat "huilut" on, ainakin jossakin netin asennuksessa tuollaiset oli.

http://www.dkmotorcycles.com/?sectio....start=0

Tilasin samanlaiset pöntöt,Konttorilla meinasin vielä käydä melut mittaamassa jotta saan ne otteeseen merkattua,kun ilmeisesti ei E-hyväksyntää noissa ole.Rengassarja tarttui myös mukaan.

Back