Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
VX 800:ssa onpi tehoja 45 kw eli n. 63 hp, jos ei ole mikään Saksasta tuotu kuristettu yksilö.
Tosi vääntävä ja mukava kone ja hyvä ajettava matkapyöränä.
Vioista mulla ei kauheesti ole tietoja, kun kyseinen pyörä (-91) on ollut mulla vain tämän syksyn. Etujousitus on vakiona kuulemma liian löysä, mun pyörässä se oli jäykennetty ed. omistajan toimesta ja on ihan OK. Perää tuntuvat jotkut pitävän ongelmana, en tiedä, toiset ovat ajaneet paljonkin eikä ongelmia ole ollut. Kardaani on matkapyörässä must...
Tankki voi olla ruosteessa.Ilmeisesti alkupään (-90) malleissa tankissa oli ihan materiaali tms. vikaa.
Omassa tankki paikattiin ja pinnoitettiin sisältä myyjäliikkeen piikkiin.
Perässä on oikeasti tyypivikaa.Kunnon näkee helposti kun ottaa takapyörän poijes. Hammaskehä takavanteessa pääsee heppoisesta lukituksesta johtuen ajan kanssa liikkumaan ja aiheuttaa ongelmia.
Helppo kuitenkin korjata jos ei päästä osia kulumaan liiaksi.
Omassa oli korjauskunnossa 36t kohdalla.Useimmiten kestää n.60t jos ei asialle tee mitään.
Riippuu tietty ajotyylistä
Ainoa vika mitä tuossa on itsellä ollut on ollut se, että tuo on liian tylsä, helppo ja vakaa ajettava
. Suureksi plussaksi lasken kyllä kaksi päällä ajelun mukavuuden, tällä pelillä se on aika miellyttävää puuhaa.. tuntuu ettei se vaikuta yhtään pyörän etenemiseen paljonko siinä on kuormaa päällä.
Toki painava eturengas, vääntävä ja välittömästi kaasuun molempiin suuntiin vastaava moottori ym. tuovat oman mukavan mausteensa ajeluun. Hiekalla aikamoinen kokemus.
Itsellä olevasta yksilöstä on edellinen omistaja tuon perän joutunu aukasemaa jo ja nyt mittarissa 49tkm. Tankissa en huomannut ruostetta sisällä vaikka sen ilmansuodattimen vaihdon aikaan irrotin ja sisälle ja alle vilkuilin, kai näissä on yksilöllisiä eroja. Kytkinvaijeri tuosta näyttää rispaantuneen, mutta se tuskin on tämän verran ajetussa mikään vika
Ostakaas joku tuo pois, niin ostan busan kesäksi. zemial ät addiktit.net osoitteesta tavoittaa jos niinku tosissaan tämmöne kiinnostaa. hinta on taatusti kohdillaan.