Walz hardcore- rakennussarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vma

New member
Mm. Kimin IceMan2:n valmistaja kauppaa myös messevän näköisiä runko yms kittejä kotosivuillaan. Lieneekö noita tullut kotomaahamme yhtään ja jos on, onkohan oikein kilpiinkin saakka saatu puristettua?

Todella hard-core pelejä ja jotenkin mielyttävät silmää todella paljon.

http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/index.html

viime vuoden mp-messuillahan oli pari tuon tyylistä näytillä. se suomalainen musta joka voitti peoples choicen tosin oli softista ite muokattu, siitä oli juttua jossain V8:n -09 numerossa.

mutta sithän siellä oli pari virolaista pyörää jotka oli kyllä niin Walz-näkösiä että johtaisko jäljet sylttytehtaalle, en tiedä?

Tässä Vironpoikien pyörässä taisi olla Walzin runko

02.jpg

^Kyllähän tuo Mr Walzin kitiltä näyttää. Mean and lean, hieno.
Kyselin hieman noiden runkosettien hintoja: 15.000 pääsee hyvin vauhtiin. Halpaa kuin saippua
tounge.gif

tommonen drop seat -tyylihän on suosittu keskisessä euroopassa -> kikkareita valmistaa moni muukin kuin walz. kysy lähimmältä zodiac, ww, cc jne jne -kauppiaaltasi

Vaan koskakohan toi naurettava ylileveä(+300) takarengas-muoti mahtaa väistyä. Ei ole oikeen koskaan istunut mun silmään tuo... Kakssataa leveä on vielä ihan ok, mutta jo 240:nenkin, joita monissa vakiopyörissäkin näkee, on jo siinä ja siinä. Makuasioita tietysti...
wink.gif

Mm. Kimin IceMan2:n valmistaja kauppaa myös messevän näköisiä runko yms kittejä kotosivuillaan. Lieneekö noita tullut kotomaahamme yhtään ja jos on, onkohan oikein kilpiinkin saakka saatu puristettua?

Todella hard-core pelejä ja jotenkin mielyttävät silmää todella paljon.

http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/index.html
Kannattaa ennen hankintaa varmistaa Trafilta mitä dokumentteja tarvitaa että laitteen saa suomessa kilpiin.
Itse ole viime päivinä "taistellut" uuden jarrullisen perävaunun kanssa. Samanlaisen vaunun rekisteröin viime vuoden marraskuussa mutta nyt vuonna 2010 onkin uudet määräykset eikä valmistajan toimittamat dokumentit oikein tunnu riittävän. Trafi on ottanut uuden määräykset ilmeisesti ensimmäsenä EU-aluella käyttöön eikä valmistajilla ole tarvittavia dokumenttaja valmiina.
Tietystikään ei riitä että esittää pyydettvät dokumenti katsastuksessa vaan Trafin kouluttama katsastusmies vaihtaa takin jossa lukee Test World ja tutkii ne rakentee joista vaaditaan asiantuntijalausunto. Toinen katsastusmies voi sitten laitteen katsastaa kun on esittä asiantuntijalausunto että rakenteet, valot, jarrut yms. on sellaiset kuin valmistaja on ilmoittanut niiden olevat. Esim jarrujen osalta ei riitä valmistajan EC-hyväksyntätodistus vaan pitää olla testipyötäkirjat tehdyistä testeistä. Jokainen lausunto tietysti maksaa...www.testworld.fi

Vaan koskakohan toi naurettava ylileveä(+300) takarengas-muoti mahtaa väistyä. Ei ole oikeen koskaan istunut mun silmään tuo... Kakssataa leveä on vielä ihan ok, mutta jo 240:nenkin, joita monissa vakiopyörissäkin näkee, on jo siinä ja siinä. Makuasioita tietysti...
wink.gif
Samaa mieltä. Liika on liikaa tuossa takagummi leveydessä. Tuo 240mm on omaan silmään ehdoton maksimileveys.

wink.gif
Täysin samaa mieltä. Omaan V-Rodiin kun laitoin KEVEÄMPIÄ vanteita en edes harkinnut leveämpää kuin 200.
Muutenkin tuommoinen look on makuasia, itse en haluaisi edes ilmaiseksi. Tykkään paljon enemmän esim. uudesta tehtaan Wide Glidesta.

wink.gif
Täysin samaa mieltä. Omaan V-Rodiin kun laitoin KEVEÄMPIÄ vanteita en edes harkinnut leveämpää kuin 200.
Muutenkin tuommoinen look on makuasia, itse en haluaisi edes ilmaiseksi. Tykkään paljon enemmän esim. uudesta tehtaan Wide Glidesta.
en oo koskaan tykänny noista leveistä takapalloista. sit kun noissa on vielä kapea eturengas niin ajamisesta tulee ihan pikkasen vittumaista kun takana on tommonen kolmesatanen läski. kyllä sillä suoraan ajaa mutta mutkasemmalla tiellä jopa tommonen Night Rodikin tuntui erittäin kankealta. koptereissa asia on eri, mutta kyllä mä liputan kapeen takarenkaan ja korkean profiilin puolesta edelleen.

Onkohan noille Walzin kiteille kotomaassa maahantuojaa, vai pitääkö lååda tilata Mr Walzilta suoraan?

eiköhän mikä tahansa paja saa hommattua kitin maahan (korvausta vastaan tietty) jos et ite halua asiaa hoitaa.

mutta ennenkuin ladot 15 tuusaa tiskiin, niin halunnet tosiaan tarkistaa mitä esim. ton pels -kitti tulisi maksamaan
ymhttp://www.zodiac.nl/en/catalog/bbook37/17.pdf

tai calles
http://www.smelinkweb.com/ImageLibrary/2877/Catalog/page02.pdf

noista makukysymyksistä. se on tosiaan yksilöllistä mistä tykkää. monia juttuja joita hehkutetaan ultra-mageina, en itse niin innostu. törkeen leveet enskaremmit, 23-tuumaset vanteet, äärikapeet renkaat, nappularenkaat, flake

Kyllähän tuollasella Walzilla ainakin suoraan voi ajella(Vähän tuntuu nykivän, ei taida olla ihan säädöissä)
tounge.gif

Tuubi

Kimi Matiaksen pyörässä oli aika paljon pikkukilketä ihan suomesta:
MDN

Back