• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

wandem

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja flack
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

flack

New member
Loistava palvelu ainakin mulle kun renkaan kävin vaihtamassa
biggrin.gif

Mukavaa porukkaa, juttu luisti. Suosittelen

Varmasti käyn uudelleen.

www.wandem.com
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Eilen aamulla työmatkalla katkesi kawasta kaasuvaijeri. Pääsin tyhjäynnillä Wandemille pihaan, jossa aluksi epäiltiin että eipä taida saman päivän aikana ehtiä korjaamaan.

Lopputulos oli että myyjä karautti Sumekolle hakemaan uutta vaijeria ja vaijeri vaihdettu klo 16. Pääsin suoraan duunista pyörän päälle ja hintakin oli vielä kohtuullinen.

Toimii...  
smile_org.gif

Laitanpa jälleen.
Loistavaa palvelua jne! 10+
Piti saada etustefa & nesteet vaihdettua pikaisesti (huomenna eak koulutus ja eilen illalla huomasin että oli etustefa pettänyt). Kaverit vaihtos tuon kun kaikki muut liikkeet sano että eivät ehdi.
Muutenkin olen tuolla käynyt useemman kerran ja aina ollut palvelu vallan mainiota.
bowdown.gif
smile_org.gif

Tänään iltapäivällä päätin kyseisestä paikasta kysellä sähköpostilla, josko löytyis teräspunosjarruletkuja Fasuun. Vastaus tuli minuuteissa!
biggrin.gif
No, tarkentava meili jossa kyselin vähän muutakin. Nopeasta vastauksesta innostuneena kurvasin duunin jälkeen paikan päälle ja kyllä juttu luisti ja kahvimukikin tuotiin heti nenän eteen. Kauppamiehiä...
cool.gif

En saanut ostettua punosletkuja kun tuli tilattua muutamalla satasella muuta tavaraa niin ettei enää ollut tämän kuun tilistä varaa letkuihin! Ehkä sitten taas seuraavan tilipäivän jälkeen... Kaikenlaista tavaraa esiteltiin mikä vaan mun pyörään sopisi, aivan loistava kokemus siis!
bowdown.gif

Loistava paikka, palvelu pelaa !

Soittelivat jopa vielä minulle takaisin, kun olin tilannut kilpitelineen ja kysyivät että kiinnostaisiko telineeseen hyvin sopivat e-hyväksytyt minivilkut vakiovilkkujen tilalle. Ja tottakai tilasin sitten sellaisetkin...

Tänään iltapäivällä päätin kyseisestä paikasta kysellä sähköpostilla, josko löytyis teräspunosjarruletkuja Fasuun. Vastaus tuli minuuteissa!
biggrin.gif
No, tarkentava meili jossa kyselin vähän muutakin. Nopeasta vastauksesta innostuneena kurvasin duunin jälkeen paikan päälle ja kyllä juttu luisti ja kahvimukikin tuotiin heti nenän eteen. Kauppamiehiä...
cool.gif

En saanut ostettua punosletkuja kun tuli tilattua muutamalla satasella muuta tavaraa niin ettei enää ollut tämän kuun tilistä varaa letkuihin! Ehkä sitten taas seuraavan tilipäivän jälkeen... Kaikenlaista tavaraa esiteltiin mikä vaan mun pyörään sopisi, aivan loistava kokemus siis!
bowdown.gif
Taitaa olla hiljasta ku kerkeävät netissä istua ja odotella josko sähköpostia tulis
biggrin.gif

En tarkoita negatiivista kun ei ole omakohtasia kokemuksia...mutta menossa olen..ku näyttää olevan mielenkiintosta tavaraa kaupan.
Mutta ihmetyttää miten kerkee päivällä istua koneen ääres??

Taitaa olla hiljasta ku kerkeävät netissä istua ja odotella josko sähköpostia tulis  
biggrin.gif
Kyllä se vaan on hyvä jos liike vastaa maileihin nopeasti, sehän on sitä palvelua, sillä ainakin itseäni ketuttaa liikkeet, joilla vastaamiseen menee useampi päivä, tai eivät osaa vastata ollenkaan...

Jos liike ilmoittaa sivuillaan mailiosoitteensa, niin mielestäni siihen lähetettyihin viesteihin voisi myös vastata.

biggrin.gif
Kyllä se vaan on hyvä jos liike vastaa maileihin nopeasti, sehän on sitä palvelua, sillä ainakin itseäni ketuttaa liikkeet, joilla vastaamiseen menee useampi päivä, tai eivät osaa vastata ollenkaan...

Jos liike ilmoittaa sivuillaan mailiosoitteensa, niin mielestäni siihen lähetettyihin viesteihin voisi myös vastata.
Juurikin näin! Kyllä nykypäivänä on turha odotella kirjekyyhkyjä kun sähköiset mediat on keksitty. Toiset osaa niitä hyödyntää ja toiset taas eivät
confused_orig.gif
. Jälkimmäiset jää ainakin meikäläisen euroista paitsi...

Tulipa sitten vietyä eilen mopo 12 tkm huoltoon ja viedessä sano että maksaa jotain 200-300 egee. Kyselin sitten että milloin saan pois, niin kysyivät että milloin haluat? No sanoin sitten että mahdollisimman nopeasti eli tänään perjantaina. Kaverit lupasivat ja sanoitvat että puluju on auki niiin kauan että se saadaan luovutetuksi.
062802jumpie_prv.gif
Tuo se on palvelua. Sitten kun tänään hain niin ei maksanutkaan kuin 100 euroa!
omg.gif

Sain muuten kuulla että pyöräni on joskus kaaduttu.
veryangry.gif
Wandemin miekkonen sanoi että on tuossa etuakselin päässä ja takajalkatapissa sellaiset skraidut että on kaadettu, mutta tosi taidokkaasti korjattu aivan uuden veroiseksi. Ei mistään muualta huomaa. On tainnut tehdä saksanpoika kepposet liikkeelle.
biggrin.gif
Alkoipahan myyjä siinä jo kovasti laittamaan pyörääni ratakuntoon putkia nostamalla ja tappeja siirtämällä.

Eli täysi kymppi paikan palvelulle ja huollolle. Nyt taas separaattoni hyrrää tyytyväisenä.
bowdown.gif

Wandemilla kyllä homma toimii!!

Tekstariaki on tullu, ku rykköseen on valikoima kasvanut.

Ja mikä yllättävintä, shifteriä kun ihmeteltiin, tarjottiin Kallen omaa gixeriä testattavaksi, että sai kokeilla miten se oikeesti toimii!!

Ten points!

Toi mun viesti oli tarkoitettu enemmän yleiseksi 'läpäksi'.

En todellakaan tarkoittanut mitään negatiivista ko. liikettä kohtaan. Täydet pointsit jos kerkeevät vastata myös sähköposteihin.

Itse vaan olen ennen ollu töissä sellaisessa paikassa missä ei päivän aikana kerenny koneella edes käydä kun hallin puolella oli töitä. Illlalla tai aamulla sitten kateltiin mailit ym asiat.

ja Welho: Niin siinnä tais käydä että oli muka hiljaista ku olin kerenny koneelle....mitä lie surffaamaan (tai asiakkaita pakoon)
tounge.gif

Itse sain erinomaista palvelua, kun vierailin liikkeessä.
Sähköposti kyselyyn ei sitten vaivauduttu vastaamaan.
Liekö kiire syynä, mutta vastausta ei kuulunut ja
aikaa kulunut jo n.2 kk
sad_orig.gif

Wandemin kundit menevät sitten ajan puutteen vuoksi lopettamaan toimintansa. Harmi, hyvää palvelua sieltä kyllä sai silloin kun paikalla olivat. Piti mennä korjaamaan pyörä sinne nyt ennen kevättä, mutta näin ilmoittivat minulle asiasta. Veinpä sitten fillarin JV-Motorsporttiin...

Back