Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kannattaa kokeilla AT-Plexia... Olikohan Aulis Tapaninen.. Ei kannata lähettää mitään t-viestejä tai faxeja. Soitto kaverille ja kerrot mitä haluat. Kaikki onnistuu, hinta kohdallaan. Mulle sanoi, kun tilasin Fzr:ään hieman erikoisen plexin, että pitäis pitää lomaa... toimitus oli kuitenkin kuus päivää. Ja jälki erittäin hienosti viimeisteltyä ja pakattua kuljetusta varten.Hmm...selaapa KawaTalkia vähän alemmas...siellä oli jo yksi aihe tästä vihreästä pleksistä... :wacco:
Asiaan: Kokeilepa Zia tuota AT-Plexiä...kuulemma hyvä ja edullinen paikka vaikka hiukka kröhöm...hidas...
Kyselin Faksitse omaan mirriini kultaista pleksiä...meni kuukausi ja soitin ITSE perään. Joooo, faksi oli kuulemma tullut ja vieläpä tyyppi puhelimessa muisti mitä hain, mutta ei sitten maistunut ilmoitella minulle siitä mitään.. Oli kuulemma jotain häikkää sen tilauksen "erikoisuuden" kanssa. Lupasivat soitella tällä viikolla. Katsellaan...*huoh, ärsy* Jos löydät sieltä pleksin/saat sen jopa järkevässä ajassa, niin ilmoittele! Silloin toivo elää vielä minullakin.. :silmänisku: