• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Wolf racing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rib@55
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rib@55

New member
Onko arvon klubilaisilla kokemuksia Wolfin putkista? Hinnat näyttävät (rahteineen) olevan kohtuu siedettävät, mutta mikä on noitten laatu.

En osaa linkittää, mutta osoite on:

www.wolfracing.co.uk

Yx frendi on tuolta tilannut ja tavara tuli nopeasti eikä ollut muutenkaan moitittavaa.

Kiitti hoo linkityksestä.

Mulla maksais omaan prätkää rahteineen, 2 pönttöä 415,32€.

Joo, kiitti linkistä!

Tänään menee vielä tilaukseen Blackbirdiin 2 x SS Ovaalit. Hyllytavaraa kuulemma ja viikossa kotona. £319 parille + postit.

Kohta pääsee taas
062802moto_prv.gif
ja
sport05.gif

Sen verran updatea että kaverit vastasivat kysymyksiini tosi nopeasti (kysyin mm. noista irroitettavista bafflereista ja mikä oli varastotilanne aihioiden suhteen). Toimitus on DHL:llä 2nd day airina, veikkailivat ennen tilausta että viikossa on padat täällä sarvikuonojen maassa.

Tilaus kätevästi luottokortilla https-suojatussa nettikaupassa, tilauksen jälkeen tuli sähköpostia että

sanoi:
Thank you for your order for a Wolf exhaust which we have received today.

All Wolf exhausts are hand built to ensure the highest quality standards and we will begin work on yours tomorrow.

Currently we are quoting about a day to build your system and then we will ship it out by express and we will let you know as it leaves.

Nyt oottelen kuumana DHL-seurantakoodia ja että padat tulisivat.

Ääniä voipi kuulostella sitten kun käyn pyörän hakemassa talvisäilytyksestä ja lyön kannut kiinni.

Palaillaan,

Strider

Sen verran on tietoa, että lienevät kohtuu suorat röörit. + pöntöt tulee himaovelle. Murskatkaa mut, jos ei näin ole.

Ääntä piisannee???

Rib@55

Ainakin tilasin ne suoraan (työpaikan) ovelle. Ja kyllä, dezibeelit on kohdallaan... äänensävy yritetty tehdä matalaksi. Lontoonpoikien FAQ:sta

sanoi:
Q: How loud are they?
A: Our race cans are rated at 98 dB which is well below the track noise limit of 105 dB. They are engineered to give a deep sound whilst remaining within reasonable limits. No one should find a Wolf can too loud!

Road legal silencers are available on some models. The term road legal means that the silencer meets the EU levels for noise which is currently 80 dB on bikes from 2000 onwards and 82 dB on earlier machines.

Noi road legalithan on muuten sama pönttö mutta irroitettavalla bafflerilla. Tilasin nuo kun ei nyt niin kallis lisäosa ollut ja ei siitä äänensävystä vielä tiedä...

Strider

Mulla kamala harkinta, että ruuvaanko alkuperäiset XJR:n pöntöt pois ja Wolfia tilalle. Täytyy varmaan ensin ottaa nykymopolla se 200km koeajo ja jos ei äänet miellytä, niin sitten tilaan. Wolfilta.

Kyllä mulla ainakin jäi vakiokannut ekan kauden kannuiksi. Rivinelkku hyrisee kyllä mukavasti mutta se ky**äkäs jytinä jäi puuttumaan...

Sorry, en saa otettua testejä ennen ajokauden alkua. Pyörä kun on kaverin hallissa Heinolassa niin ei viitsi mennä fiilistelemään ihan tosta vaan.

[psyykkaus on] Koskaanhan sliparien hommaaminen ei men hukkaan
wink.gif
aina ne kuulostaa paremmalta kun orkkikset
wink.gif
[psyykkaus off]

Mulla duunikaveri hommas tommoiset (muistaakseni Banditiin) ja oli äänet kohdillaan. Laatu ei kuulemma häpeä näille hifistelijöiden suosimille rööreille.

Updatea pukkaa...

Tänään (laitoin mailia 22:14 Wolfille) tuli vastaus (klo 22:18!) että kannut ovat valmiit ja lähtevät huomenna DPD:llä tulemaan kohti Suomea...

Odottavan aika on pitkä. Onneksi posti toi HD-miehen tänään!

Strider

Ja kannut saapuivat eilen. Sievät ovat kuin sika pienenä. Kaikki kilkkeet tuli hienosti mukana ja irroitettava bafflerikin on tyylikkäästi pultattu kiinni. Helppo irroittaa...

Nyt vaan pitää odottaa vajaa pari viikkoa että pääsee hakemaan mopon pois säilöstä ja putket kiinni...

Strider

Ja kannut saapuivat eilen. Sievät ovat kuin sika pienenä. Kaikki kilkkeet tuli hienosti mukana ja irroitettava bafflerikin on tyylikkäästi pultattu kiinni. Helppo irroittaa...

Nyt vaan pitää odottaa vajaa pari viikkoa että pääsee hakemaan mopon pois säilöstä ja putket kiinni...

Strider
Eli hyvin toimi toimitukset. Hyvä näin.

Mikä toi baffleri on? Valaise uunoa?

Ja laitathan lisäinfoa "projektista"?

Rib@55

Baffleri (UK-englanninkielinen termi) noisekillerille eli röörin pään pienennökselle ja (tässä tapauksessa) pitemmälle sisäputkelle, huilulle.

On äänenvaimentimen päähän asennettava "kuristin" jonka kanssa pakokaasut viettävät vähän enemmän aikaa pöntön sisällä ja tulevat sitten vähemmän äänekkäinä ulos
smile_org.gif

Ilman bafflereita kannuista lähtee 98 dB ja bafflerin kanssa katulailliset 80/82 dB. Bafflerit lähtee irti tosiaan yhden kuusiokoloruuvin irroittamisella ja sitten vaan vedetään huilu poies...

Iliman muuta kerron subjektiivisen näkemykseni äänistä ja asennuksesta kunhan pääsen käymään Heinolassa mopottimen luona...

strider

sanoi:

Baffleri (UK-englanninkielinen termi) noisekillerille eli röörin pään pienennökselle ja (tässä tapauksessa) pitemmälle sisäputkelle, huilulle.

On äänenvaimentimen päähän asennettava "kuristin" jonka kanssa pakokaasut viettävät vähän enemmän aikaa pöntön sisällä ja tulevat sitten vähemmän äänekkäinä ulos  
smile_org.gif

Ilman bafflereita kannuista lähtee 98 dB ja bafflerin kanssa katulailliset 80/82 dB. Bafflerit lähtee irti tosiaan yhden kuusiokoloruuvin irroittamisella ja sitten vaan vedetään huilu poies...

Iliman muuta kerron subjektiivisen näkemykseni äänistä ja asennuksesta kunhan pääsen käymään Heinolassa mopottimen luona...

strider
Noin mä vähän arvelinkin, etää NK se on.

Onko sulla selvillä, että onko noi WR:n pöntöt ilman sitä äänentappajaa, vai tappajilla?

Eí oikein säteile, kun olin hallilla ja meni pitkään...
ghostface.gif

Rib@55

Onko sulla selvillä, että onko noi WR:n pöntöt ilman sitä äänentappajaa, vai tappajilla?

ghostface.gif
Stanuhintaan & toimituksella tulee ilman killereitä. Killerit ovat ns. lisämaksullinen ominaisuus
crazy.gif
mutta päätin tilata ne jokatapauksessa kun ei siitä äänimaailmasta vielä tiedä lainkaan.

Itse tilasin killereiden kanssa ja ovat asennettuna kun kannut saapuivat.

ghostface.gif
Stanuhintaan & toimituksella tulee ilman killereitä. Killerit ovat ns. lisämaksullinen ominaisuus
crazy.gif
mutta päätin tilata ne jokatapauksessa kun ei siitä äänimaailmasta vielä tiedä lainkaan.

Itse tilasin killereiden kanssa ja ovat asennettuna kun kannut saapuivat.
Joo selkishän toi tuolta Wolffin sivuilta, kun aikani kipeillä silmilläni tsiigailin.

Mulla maksais po pöntöt XJR Yammuun 406,27€ rahteineen ilman baffleria. Voishan noita orggispönttöjä alkaa modifioimaan, mutta pilalle men(n)evät?

Täytyy nyt vähä himmaa ja odotella sun kokemuksia. Voihan täs odotellessa tehdä omaan 6tkm huollon.

Rib@55

Back