-JuhaK- New member 10.8.2009 #1 Ketkä on vielä vaille invitationia? Mulla olisi pari kutsua, jos jotain kiinnostaa.
Z zpete - 10.8.2009 #3 Samoin, invite kelpais kyllä!jos jollain on niinsaa tarjota. edit: ei riittänyt näköjään mulle asti.
M Medi New member 10.8.2009 #5 Jos joltain vielä löytyy niin mulle voi pistää myös. E: vielä ilman E: reilun vuoden nyt ootellu
V vahvajussi Kouluttaja 10.8.2009 #9 (mekanik @ Elo. 10 2009 sanoi: Pistäkääs mullekin yksi! Kiitos! Napsauta laajentaaksesi... Mä pistin sulle
(mekanik @ Elo. 10 2009 sanoi: Pistäkääs mullekin yksi! Kiitos! Napsauta laajentaaksesi... Mä pistin sulle
E Eroz New member 10.8.2009 #12 Jaaha, nytkö niitä saa. Kyllä mielelläni huolisin minäkin, illat alkaa pimeneen ja motorsporttia tekee mieli.
Jaaha, nytkö niitä saa. Kyllä mielelläni huolisin minäkin, illat alkaa pimeneen ja motorsporttia tekee mieli.
Muki^ New member 10.8.2009 #15 Jos jollain sattuu olemaan tännekin asti invitejä niin mielellään ottaisin Onko tuo siis torrent-sivu?
Jos jollain sattuu olemaan tännekin asti invitejä niin mielellään ottaisin Onko tuo siis torrent-sivu?