• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

www.womonlinestore.com, onko kokemusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alsu

New member
Tilasin kyseisetä puljusta linkki sivuille lauantaina sliparin. Maksoin tuotteen sivulta löytyvien linkkien mukaan PayPalilla. Eilen maanantaina sain kuitenkin meiliini uuden laskun jossa samaa maksua pyydettiin suorittamaan uudelleen.
Laitoin heille asiasta sähköpostia, mutta heti lähetettyäni meilin saan häiriöviestin perille menemättömästä viestistä.

Olen yrittänyt nyt toista päivää lähettää heille sähköpostia ja kysellä onko maksuni OK, mutta joka kerta saan häiriöviestin. Yritin myös yhtiön webbisivujem kautta laittaa palautetta, mutta sekään ei mennyt perille.
Lopulta yritin soittaa sinne hetki sitten, mutta numero ei ole käytössä  
mad.gif
.

Onko kellään kokemuksia kyseisetä puljusta? Miten homma on teillä pelannut? Itse olen viittä vaille ottamassa yhteyttä paypaliin, ja yritän saada maksuani takaisin.

No eipä tunnu kenelläkään olevan kokemuksia tästä puljusta, joten jatkan tarinointia yksin. Tuossa viikko sitten kirjoittamassa avausviestissäni valittelin palvelun puuttumista, mutta sain lopulta vastauksen sähköpostiini että rahani on vastaaotettu ja uutta laskua ei tarvitse maksaa.
Keskiviikkona 25.3 sain meilin että paketti on lähtenyt eilen DHL:n matkaan, ja maanantaina 30.3 paketti olikin kotiovella. Eli n. viikko meni tavaran tilaamisesta sen saamiseen joka on mielestäni kohtalainen toimitusaika saksan maalta...

Putken viimeistelyn laatu on ihan OK. Tarkoitus olisi vielä kiilloittaa tuo jossain vaiheessa. Db-killeri oli ruuvilla kiinni, ja näin ollen suht helppo irroittaa. Äänet ovat erittäin mukavat, mureat tyhjäkäynnillä ja kaasua kierrettäessä melko "parkaisevat" .

tounge.gif

Kaikenkaikkiaan jäi hyvä mieli tästä kaupasta, ja sain mielestäni suht edukkaasti uuden sliparin kotiovelle. Kaikkineen tämä maksoi hieman alle 300€.

Kaksi kertaa tuolta tilattu ja hyvin mennyt kummatkin . Toinen tilaus tehtiin muistaakseni Keskiviikkona ja Maanantaina posti oli käynyt oven takana ensi kerran . Tosiaan hyvä äänisiä ja hyvin tehtyjä putkia kummatkin. E hyväksyttyjä ja hinta kohtuullinen .

Titani putkistot
inlove.gif

Back