JinX New member 9.8.2010 #1 Mitä helvettiä ne sinne valuun oikein laittaa?? Kikottimella ajettukin vasta alle 30 000... Ei kellään satu lojumaan poskea nurkissa?
Mitä helvettiä ne sinne valuun oikein laittaa?? Kikottimella ajettukin vasta alle 30 000... Ei kellään satu lojumaan poskea nurkissa?
JinX New member 10.8.2010 #2 Oho, olivat korjanneet kotikonstein omiaan. BadWatherBikersin foorumilla juttu kuvineen. Taidanpa viedä tänään kopan duuniin mukanani...
Oho, olivat korjanneet kotikonstein omiaan. BadWatherBikersin foorumilla juttu kuvineen. Taidanpa viedä tänään kopan duuniin mukanani...
W Wave New member 10.8.2010 #3 Tigillä korjaus hitsaus olis mun vaihtoehto jos omalle kohdalle tollanen napsahtaa mut onhan tossa eri vaihtoehtoja mistä valita
Tigillä korjaus hitsaus olis mun vaihtoehto jos omalle kohdalle tollanen napsahtaa mut onhan tossa eri vaihtoehtoja mistä valita
JinX New member 11.8.2010 #5 (Wave @ Elo. 10 2010 sanoi: Tigillä korjaus hitsaus olis mun vaihtoehto jos omalle kohdalle tollanen napsahtaa mut onhan tossa eri vaihtoehtoja mistä valita Napsauta laajentaaksesi... Ongelmaksi muodostuu vaan maalin palaminen pois. Aattelin viritellä loppukaudeksi käyvän vehkeen ja hitsata sen sitte talven aikana... (JTS @ Elo. 10 2010 sanoi: Miten paksua tuo on? Siis tuo olakkeen kohta tuossa? Napsauta laajentaaksesi... Kolme milliä.
(Wave @ Elo. 10 2010 sanoi: Tigillä korjaus hitsaus olis mun vaihtoehto jos omalle kohdalle tollanen napsahtaa mut onhan tossa eri vaihtoehtoja mistä valita Napsauta laajentaaksesi... Ongelmaksi muodostuu vaan maalin palaminen pois. Aattelin viritellä loppukaudeksi käyvän vehkeen ja hitsata sen sitte talven aikana... (JTS @ Elo. 10 2010 sanoi: Miten paksua tuo on? Siis tuo olakkeen kohta tuossa? Napsauta laajentaaksesi... Kolme milliä.