Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaan kannen alle prikka.
Eikun kai sen joutuu vaihtamaan, jos kiristin on kiristämisensä loppuun suorittanut.
Siinä ei ole hydraulinenkiristin.
Siinä ei ole hydraulinenkiristin.
Jos kilometrit on jo 100 tonnin huitteilla niin kannattaa ketju vaihtaa, omassa pikkufasussa oli ketju jo aika huonossa kunnossa kun se tuli vaihdettua noilla kilometreillä.
Tossa mun Diversionissa on huoltokirjan mukaan vaihdettu 50 tonnin kieppeillä, nyt mittarissa karvan alle 80.
Minulla 143tkm. ei vielä vaihdettu kun ei ole tarve. Mutta sen voi kiristää ku vanhassa Ladassa ja Suskan Banditissa kun vaa tietäs miten. Seuraavan vastaajan pitäis tietää eikä luulevansa tietää.Mulla on ollut tuo Diversion 900 uudesta lähtien. Alkuperäinen nokkaketju on vielä käytössä, jos eivät ole huollossa salaa vaihtaneet. Kilometrejä vähän yli 125 tuhatta.
Ps. Se 600:sen kone on ihan eri ku 900:nen

Tarjoon 300 kilisevällä koneella!Seuraavan vastaajan pitäis tietää eikä luulevansa tietää.
Ei tarvitse vastata, enään tähän haen tiedon jostain muualta.Tarjoon 300 kilisevällä koneella!
No mitä samaa nissä on? muutako nimi?Joo, eroo kuin 1200 ja 1600 Ladassa![]()
Minulla 143tkm. ei vielä vaihdettu kun ei ole tarve. Mutta sen voi kiristää ku vanhassa Ladassa ja Suskan Banditissa kun vaa tietäs miten. Seuraavan vastaajan pitäis tietää eikä luulevansa tietää.
Ps. Se 600:sen kone on ihan eri ku 900:nen
Ei tarvitse vastata, enään tähän haen tiedon jostain muualta.