Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja pienillä muutoksilla saa lisää näyttävyyttä jos sellanen kiinnostaa... itellä tuli kyllä olosuhteiden pakosta pieniä muutoksia...
Eipä vielä hirveitä muutoksia... tupla valo keulalla ja moto detailin nopeus ja kiekkamittari... Eihän alkuperäsissäkään mitään muuta vikaa ollu muutako että ne meni paskaks. Tarkotus ois väsätä ainaki jonku sortin tuulen ohjain keulalle ni on matka-ajossaki sitten vähän mukavampi.Minkäslaisia modauksia oot tehnyt? Itse duunasin kans pieniä muutoksia, kiinnostaa kovasti mitä muut on tehneet.
sanoi:RoadRunner Lähetetty Huhti. 27 2005,10:27
--------------------------------------------------------------------------------
Ja tuo 1300 jousi ei käy millään ilveellä 1200 kytkimeen? Olisi helppo&hyvä modaus, koska lisäjousella kytkimestä tulee hieman raskas käyttää.
Ja tuo 1300 jousi ei käy millään ilveellä 1200 kytkimeen? Olisi helppo&hyvä modaus, koska lisäjousella kytkimestä tulee hieman raskas käyttää.
Barnetting kytkinpaketti on ainakin isojen poikien mukaan rahastusta, koska tuplajousilla saadaan sama vaikutus muutama sata euroa halvemmalla.
Onko netissä sivustoa, josta voisi tilata tuon alkuperäisen 1200 kytkinjousen? Asun Hollannissa enkä tunne paikallisia mopokauppiaita niin hyvin, että osaisin mennä oikeasta paikasta kysymään...
No jo vain olen ollut tyytyväinen. Sitä saa tietysti modattua aika rajattomasti, mutta itse olen ollut ennenkaikkea tyytyväinen perän 40 mm korotukseen (nopeampi ohjaus, tapit ei ota maahan), krossitankoon (matalampi ajoasento, kevyempi käännellä), ohjausiskariin, WP:n keulan sisuskaluihin ja ennenkaikkea koneen modaukseen. Myöskään ilman yläkatetta ei paljon tee mieli ajella. Omani on myynnissä. En ole kiikuttanut sitä ulkomailta, mutta kiikutan sen tänne Ranskaan jollain keinolla kesällä, jos ei se löydä ostajaa. Mitä kyllä ihmettelisin kun muuhun tarjontaan vertaa. Ks. www.saunalahti.fi/jkosun/yamindex.htmOletkos ollut tyytyväinen xjr:ään? Minkälainen peli ajella? Onko joku kiikuttanut sellasta Ulkomailta? minkälaisen vero päätöksen sait?
sanoi:96: ryyppyvipu vasempaan kahvaan (Missäköhän lienee aiemmin sitten
ollut?)
sanoi:jokin (jotkin sivulärpäkket muotoiltu uusiki (neu gestylte
Seitendeckel; "Seitendeckel"="sivukansi"; voinee tarkoittaa joko
jotain metallikantta tai muovinkimpaletta pyörän sivulla)