Notta omaan 1200 XJR:ään meinasin hommata/ rakentaa hieman paremmin hengittävät töötit tuossa kevättalvella.
Vaihtoehtojahan löytyy. Akrapovic olisi varmasti tehonhaussa paras, mutta törkeen hintanen (n1100eur). Hyviä edullisempia sliparivaihtoehtoja löytyy myös. Lisäksi kaikkien mielestä esim. Akra ei sovi tyyliin.
Mielestäni Xjr:n kromiset tuplaputket ovat tyylikkäät ja sopivat pyörän henkeen. Osittain tästä syystä päädyin tilaamaan Saksalaiselta pajalta "rakennussarjan", jolla Xjr:n omista putkista tehdään paremmin hönkäävät (ja tietty muhkeampi soundiset..
).
Lisäksi Xjr:ssä kollektori ahdistanee hieman, joten se tehdään uusiksi "itse".
Ystäväni tekee työkseen pakoputkistoja autoihin, joten uskon em. hommat luonnistuvan ok.
Sitten kysymys muille Xjr: omistajille:
Olisiko kysyntää vastaavalle konstruktiolle omaan mopoosi?
Ajatuksena olisi kohtuu korvausta vastaan valmistaa moisia paketteja tänne kotoSuomeen.
Voitais vaikka myydä kolmea eri pakettia:
1. Pelkkä vaimentimien muutossarja ja/tai kollektori
2. Pöntöt meille ja muutettuna takaisin
3. Pyörä meille ja muutettuna + asennettuna takaisin.
Hyllyssä mulla on suutinsarja ja suodatin. Kunhan saadaan putki alle, niin vien sit säätöihin. Näätte sitten käyrätkin, että toimiiko vaiko eikö.
Onko kukaan kiinnostunut?
Vaihtoehtojahan löytyy. Akrapovic olisi varmasti tehonhaussa paras, mutta törkeen hintanen (n1100eur). Hyviä edullisempia sliparivaihtoehtoja löytyy myös. Lisäksi kaikkien mielestä esim. Akra ei sovi tyyliin.
Mielestäni Xjr:n kromiset tuplaputket ovat tyylikkäät ja sopivat pyörän henkeen. Osittain tästä syystä päädyin tilaamaan Saksalaiselta pajalta "rakennussarjan", jolla Xjr:n omista putkista tehdään paremmin hönkäävät (ja tietty muhkeampi soundiset..
Lisäksi Xjr:ssä kollektori ahdistanee hieman, joten se tehdään uusiksi "itse".
Ystäväni tekee työkseen pakoputkistoja autoihin, joten uskon em. hommat luonnistuvan ok.
Sitten kysymys muille Xjr: omistajille:
Olisiko kysyntää vastaavalle konstruktiolle omaan mopoosi?
Ajatuksena olisi kohtuu korvausta vastaan valmistaa moisia paketteja tänne kotoSuomeen.
Voitais vaikka myydä kolmea eri pakettia:
1. Pelkkä vaimentimien muutossarja ja/tai kollektori
2. Pöntöt meille ja muutettuna takaisin
3. Pyörä meille ja muutettuna + asennettuna takaisin.
Hyllyssä mulla on suutinsarja ja suodatin. Kunhan saadaan putki alle, niin vien sit säätöihin. Näätte sitten käyrätkin, että toimiiko vaiko eikö.
Onko kukaan kiinnostunut?